42

1.2K 100 63
                                    


Geçen bölümde 41 kere maşallah yazmayı unuttuğum için bu bölümü 42 plakalı ilimize yani Konya'ya ithaf ediyorum HSHKKSHSJK

İyi okumalaarrrrrrrrrr




Berk: Aras ne zaman çıkacaksın odadan?

Berk: Bari girmeme izin ver.

(İletildi: 22:18)

Berk: Arya da odasına girdi. Ben ne yapayım? Gitmemi istersen gideceğim.

Berk: ?

(İletildi: 22:36)

Berk: Bir şey söyle, kapıyı çalıyorum sesin de çıkmıyor. Korkutma beni.

(İletildi: 22:45)

(Görüldü: 22:46)

Aras: Özür dilerim biraz yalnız kalmam gerekiyor.

Berk: Gideyim mi?

Aras: Bilmiyorum.

Berk: Aç kapıyı lütfen.

Aras: Bu kadar büyük bir şeyi benden saklayacak mıydın gerçekten?

Berk: Bu konuda bana kızmaya hakkın yok Aras. Baştan beri dediğim gibi beni alakadar etmeyen bir mevzu. Aslına bakarsan seni de etmiyor.

Aras: Pardon?? Kız kardeşim, 18 yaşındaki kız kardeşim hamile olduğunu söylüyor. Ulan daha kendisi çocuk. Çıldıracağım, beni alakadar etmiyormuş. Sikerim böyle düşünceyi!!

Berk: Biraz sakin olur musun? Ya da gel yüz yüze konuşalım. Yan yana odalardan mesajlaşıyoruz çok saçma.

Aras: Berk bu bebeğin babası sen değilsin dimi?

Berk: Yuh iyice kafayı yedin sen. (Y.N. : Bence de)

Aras: Yerim ulan yerim! Kim o zaman?

Berk: Bilmiyorum, sormadım.

Aras: Of aklımı yitireceğim.

Berk: Sevgilim.

Berk: Böyle davranman hem sana hem de ona zarar verecek. Desteğine ihtiyaç duyduğunu biliyorsun.

Aras: Ne yapacak, doğuracak mı?

Berk: Sanmıyorum, yani en son düşüncesi o yöndeydi. Şu an ne düşündüğünü bilmiyorum.

Aras: Berk, ağlamak istiyorum cidden.

Aras: Nolur şaka olduğunu söyle.

Berk: Biraz abartmıyor musun?

Berk: Sen de 18 yaşındayken seks yapıyordun. Hamile kalamıyor olduğun için Arya'dan avantajlı değilsin.

Aras: Dediklerini okuyor musun yoksa bu Aras'ı daha ne kadar sinirlendirebilirim deneyi mi?

Berk: Sen bu kadar dar görüşlü bir insan değilsin. Tamam seni anlıyorum, hayal kırıklığına uğradın, kötü hissediyorsun, öfkelisin. Ama Arya senden daha beter bir durumda. Sonradan pişman olacağın şeyler söylememen gerektiğini düşünüyorum.

Aras: Bir kız kardeşin olsaydı ve karşına geçip ben hamileyim deseydi bu kadar sakin kalabilecek miydin acaba?

Aras: İşime karışma.

Berk: İşine karışan yok.

Aras: Berk ne olur ben sakinleşene dek konuşmayalım, kavga etmek istemiyorum.

Berk: İyi gidiyorum ben.

Aras: Gitme bir yere. Biraz uzanacağım, çıkarım sonra.

Aras: Özür dilerim lütfen.

Aras: Ama biraz kendimle kalmam lazım.

Aras: Gidersen kızmam ama lütfen gitme.

Berk: Offf

Berk: Çok sinirimi bozuyorsun.

Aras: Lütfen sevgilim.

Aras: İyi değilim diyorum.

Berk: İyi, kanepede uyuyorum bir şey olursa uyandırırsın.

Aras: Kanepenin altında yastık ve battaniye var.

Aras: Ört üstüne.

Aras: Isıtıcıyı da aç.

Berk: Tamam.

(Görüldü: : 23:18)



Aras seni mahalledeki ağabeylere dövdürürüm kendine gel artık lan. Neyse sknm .s

Öpüyoreeee

-reina

Ocean Eyes // bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin