Multi de Dilruba... iyi okumalar 😊
Dilruba yol boyunca hiç durmadan konuşup sorular sordu. Jin onun bu gergin hallerini bile sevimli buluyordu. Gülümseyerek Dilruba'nın anlattıklarını dinledi sakince. Bu kız hayatının aşkıydı. Ve şimdi bebeğinin annesiydi ve yakında da karısı olacaktı. Ailesinden onay alır almaz onunla evleneceklerdi. Biraz aceleye gelmiş olsa da ve tabi biraz da beklenmedik lakin Dilruba'nın karısı olacağı düşüncesiyle şu dakikada bile evlenmeye hazırdı.
Ona ne zaman bu kadar tutulmuştu böyle? Hemen nasıl da kabullenmişti evliliği? Kendisi bile bu şekilde hissedeceğini tahmin edemezdi oysa.
Uzanıp Dilruba'nın elini tuttu. Dudaklarını üzerine dokundurup bir buse bıraktı oraya. Dilruba bu masum öpücük karşısında bile etkilenmişti kolayca. Ne de olsa Jin oldukça çekici bir erkekti. Onun aurasına kapılmayacak bir kadın var mıydı dünyada çok merak ediyordu.
Hayır hiç etmiyordu (!)
Jin Dilruba'nın elini bırakmadan başını pencere tarafına çevirip dışarıyı seyre koyuldu. Dilruba ise hala gözlerini ondan alamıyordu.
Yüzüne düşen asi siyah tutamlara dokunmayı nasıl da istiyordu. Bakışları ister istemez dudaklarına kaydığın da aklına gelen yaramaz düşünceleri engelleyemedi. Keşke arabada olmasalardı ya da keşke evde ona engel olmasaydı.
Tanrım resmen Jin düşkünü bir sapık gibi davranıyorum!
Bakışlarını aceleyle önüne çevirirken dikiz aynasında Kang Dae ile göz göze geldi. Yakalanmıştı!
Kang Dae onun bu haline gülerken Dilruba utanarak başını pencere tarafına çevirdi. Yolun kalan kısmında başından beri bülbül kesilen Dilruba ağzını bir daha da açmadı.
Kang Dae eve geldiklerinde güvenliğin kapıyı açmasının ardından arabayı malikanenin önünde durdurdu. Jin ve Dilruba arabadan inerken anahtarı yanına koşarak gelen güvenliğe teslim etti.
Evim güzel evim.
Kaç gündür evden uzaktaydı. Malum rehinesiye oynamakla meşguldü çünkü. Düşününce yine keyiflendiğini hissetti.
Dilruba sımsıkı bir şekilde Jin'in elinden tutuyordu. Üçü birlikte ortak salona geçtiler. Dilruba daha önce evin bu kısmında bulunmamıştı. Jin kendisini üçlü koltuğa yönlendirirken o etrafa bakınıyordu. Kang Dae de tekli koltuğa yerleşip her an emir almaya hazır vaziyette ki görevliye yöneldi.
"Anneme müsaitse ortak salonda onu beklediğimizi ve bir misafiri olduğunu söyleyin."
"Hemen efendim."
Görevli emri yerine getirmek üzere salondan ayrılırken Dilruba heyecanı geri geldiği için oldukça gerilmişti. Birazdan gelecekteki kayınvalidesine evlenmeden hamile kaldığını itiraf etmek zorundaydı.
Ah lanet...
"Sen iyi misin güzelim?"
"Hayır değilim Jin hemde hiç değilim. Annen kesin hakkımda kötü düşünecek."
"Evleneceğimiz için kimsenin bir şey söyleyeceğini sanmıyorum Gönülçelen. Kendini boşa tedirgin etme bu şekilde."
"Jin haklı Dilruba. Ayrıca annem dünyanın en anlayışlı vampiridir merak etme. Zaten seni seviyor eminim ikiniz adına çok mutlu olacaktır bana güven."
"Teşekkür ederim Kang Dae. Umarım."
Annesi kapıda göründüğün de Kang Dae hemen ayağa kalkıp onun koluna girdi ve Jin'lerin karşısındaki koltuğa kadar eşlik etti. Ardından da annesinin yanına otururdu.