.... En son üzerindeki pantalonu da çıkartan Lee öylece dikildi havuzun başında. Kardelen için sudan çıksa ayrı dert çıkmasa ayrı bir dertti. Şuan resmen iki çıkmazı yaşıyordu. Ama hakkı vardı gerçekten yakışıklı biriydi Lee. Hele onu bu şekilde tüm heybetiyle görmek farklı hisler uyandırmıştı onda. Neden ondan bu derece etkileniyordu ki şimdi?
Bu kesinlikle çok saçmaydı!
Lee elini baksırına yönelttiğinde Kardelen'in birden dili çözüldü.
"Sen! Sakın onu indirmeye kalkma!"
"Ama şartları eşitlememiz gerektiğini düşünüyorum. Haksız mıyım?"
"Neden geldiğin yere geri dönmüyorsun?"
"İstemiyorum. Su perisiyle havuzda yüzmek daha cazip geliyor."
"Ama ben rahatsız oluyorum bu durumdan! Şuan üzerimde mayo olmadığının farkındasın değil mi?!"
Lee çarpık bir gülümseme takınıp ardından ifadesini yine düzelterek konuştu.
"Zaten "cazip" kısmı da tam olarak burası ya."
Kardelen yeniden konuşmak üzereydi ki Lee hiç düşünmeden suya daldı. Kardelen onun suyun içerisindeki konumunu çözmeye çalışırken Lee'nin bir an da karşısında belirmesi, geriye sıçramasına sebep olmuştu.
Sessiz bir gecede dışarıdaki hayat durmuşken, içerisinde bulundukları hassas durum ikisini de yeterince canlı tutuyordu. Lee gözlerini Kardelen'in gözlerine sabitledi. Kardelen resmen köşeye sıkıştığını hissediyordu. Neden onu ittirip bu gereksiz duruma son vermiyordu ki? Bunu yapabilecek gücü vardı. Ama neden yapmıyordu öyleyse?
Lee sol elini Kardelen'in sağ tarafına gelecek şekilde havuzun kenarına doğru dayadı. Diğer elini kaldırırken gözlerini bir an olsun Kardelen'in bakışlarından ayırmadı. Parmak uçlarını Kardelen'in pürüzsüz yanağında gezdirirken hiç tedirgin olmadı. Ve baş parmağını onun pembe dudaklarına değdirdiğinde hiç utanmadı...
"Öyle güzelsin ki..."
"Lee sen..."
"Hişşt... Konuşma. Sadece hissetmeni istiyorum."
Lee dudaklarını onun dudaklarına dokundurdu usulca. Belki çok hafif bir buseydi lakin Kardelen, Lee'nin dudaklarından yayılan erkeksiliğin tadını almıştı bir kere. Hayatındaki ilk erkek değildi Lee. Ve bu ilk öpücüğü de değildi. Lakin üzerinde bıraktığı etki bir o kadar inanılmaz ve aynı zamanda da çok...
tanıdıktı...
"Bunu neden yaptın?"
"Bilmiyorum. Kendime engel olamadım."
"Sen her önüne gelen kızı böyle umarsızca öper misin yani?"
"Sen erkeklerin seni böyle öpmesine izin verir misin peki?"
Kardelen hakarete uğramanın verdiği sinirle Lee'nin suratında tokatını patlattı. Lee'nin yüzü tokatın etkisiyle yana dönerken Lee hiç bir tepki vermedi.
"Hemen havuzumdan defol."
"Sanırım bunu hakettim."
Kardelen elini ikinci kez kaldırmıştı ki Lee onu bileğinden yakaladı.
"Gerçekten bunu yapmaya devam mı edeceksin cadı? Gerçi ben halimden oldukça memnunum ama..."
Lee gözleriyle onun göğüslerinin olduğu tarafı işaret etti. Kardelen yaptığı hatayı farkeder etmez hemen diğer koluyla da örtündü.