Selamun hello
Her gün yeni bir giriş mi yapsam bunların hepsi can sıkıntısından oluyor var ya karantinada sizin de göbeğiniz çıktı mı eğer karantina ve şu virus biraz daha gecmezse ben kendi göbeğimi okula yazdırmayı düsünuyorum bu gidişle 🤣
Neyse yeter bu kadar şebeklik size iyi okumalar ben kaçar oy ve yorumları unutmayın aşklarım.
Kapşonumu kafama çekmiş yağmurun altında Araf caddesinde dolaşıyordum neden bilmiyorum ama içim çok sıkılmıştı bu cadde gibi içimde kararmıştı bir anda kendimi sokağa atma isteği duymuştum.
Su birikintilerine tekme atarak yürüdüğümde bütün bacağım ıslanmıştı güldüm yağmurun altında delice koşmak yürümek harika hissettiriyordu koşarak ilerideki su birikintisinde zıpladığımda daha da ıslanmıştım ama verdiği mutluluk duygusu bütün soğuğu unutturmuştu.
Caddede balerin gibi dönmeye başladım kimse olmadığı için birine çarpmaktan korkmuyordum en sonunda dibime kadar ıslandığımda durdum üşüyordum ama umursamadım bu anın tadını çıkarmak güzeldi.
Bir anda karşıdan gelen Yağızı gördüğümde gülümsedim ama şaşkındım bizim suratsız da mı yağmur altından sırılsıklam olana kadar yürümüştü normalde yağmurdan nefret ettiğini biliyordum ama şimdi sırılsıklamdı tam konuşacağım sırada yanımdan geçip gittiğinde şaşkınca arkasından bakarak kala kaldım.
Yanlış mı görmüştüm Yağıza çok benziyordu ama tepki bile vermeden yanımdan geçmişti sanki beni tanımıyormuş gibi tuhaf, eve doğru koşmaya başladım biraz daha burada kalırsam zatüre olabilirdim.
Eve geldiğimde anahtarımla kapıyı açıp koşturarak içeriye girdim ve odama geçtim üzerimdeki ıslak kıyafetleri güç bela sıyırıp dolaptan temiz pijama aldım ve giyindim kızlar içeride korku filmi izliyorlardı sesini o kadar açmışlardı ki buradan duyuluyordu.
Işıkları kapatmışlardı ve filme o kadar odaklanmışlardı ki beni fark etmediklerine adım kadar emindim bu yüzden ufak bir şakadan zarar gelmezdi diye düşündüm ve çamaşırlarımı kirliler sepetine atıp parmak uçlarımda odadan çıktım ıslak saçlarımı salık bırakıp gizlice salon kapısının arkasına geçtiğimde Savaş ve Ulaşın da burada olduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDI
أدب المراهقينDemek sende Araf caddesine düştün o halde burada barınmak istiyorsan liderin koyduğu kurallara uymak zorundasın! 1- Tutkuya izin vardır ama aşka asla çünkü aşk aptallıktır! 2- ihanet edenlerin affı olmaz sonu ölümdür. 3- liderin ettirdiği kavgalara...