Merhaba sonu ilginç biten bir bölümle karşınızdayım buradaki konuşmamı kısa kesmem gerekiyor yoksa annem birazdan uyumadığımı fark edip beni kesecek:D
Neyse size iyi okumalar bana iyi uykular lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum.
Umutsuzluk, ruhumun tamamını kaplayan kötü hislerden birisi olan umutsuzluk şimdi de kaplamıştı ruhumun tamamını.
O kadar şanssızdık ki başımıza gelmeyen kalmıyordu ya da canını yaktığımız insanların bedduası tutuyordu kim bilir bilmeden kaç kişinin ocağına incir ağacı dikmiştik oysa biz sadece bize denileni yapardık işlerin altını kurcalamazdık.
Kanım çekilmiş tenim bembeyaz olmuştu ve üşüyordum, ruhumu saran korku ve umutsuzluk kalbime dolan sancıya eşlik ediyordu bütün duygularım bugün canımı yakmak için hareketlenmişti.
Sağ elimi kafama götürüp anlımı ovdum ve acıyan sol koluma baktım, kurşun kolumu sıyırmıştı ve kolumu askıdaydı ama asıl durumu kötü olan Yusuf'tu beni korumak için önüme geçmişti ve göğsünden tek kurşunla vurulmuştu.
Kurşun kalbine çok yakın bir noktada olduğu ameliyatı oldukça zor olmuştu şimdi ise yoğun bakımdaydı ve ben yoğun bakımdaki camdan saatlerdir onu izliyordum.
Barın güvenlik kamerasından Yağız ile Savaş o adamı bulmuşlardı ve sonrasında adama ne yaptılar bilmiyorum büyük ihtimalle öldürmüşlerdir.
Yoğun bakımın camına dokunup alt dudağımı ısırdım, acaba canı yanıyor mudur ya da beni hissede biliyor mudur?
O orada can çekişiyordu ben ise burada ölüyordum onu böyle gördükçe canım yanıyordu vücuduna bağlı birkaç kablo ve cihazlar vardı, yukarıdan aşağıya koluna inen bir serum ağzında ise hava almasını sağlayan bir maske vardı öylece yatıyordu.
Acaba günün birinde normal bir hayatımız olur muydu? Ben o ve Hayat birlikte olur muyduk, ufak bir evimiz güzel birer işimiz mutlu bir ailemiz olur muydu? Hayali bile oldukça güzeldi ama kim bilir belki gerçek olur öyle değil mi neden olmasın.
Kalbim hep seninle Yusuf sen benim ruh eşimsin. Ruh eşi nedir peki? Ruh eşi... Ruh eşi tıpkı en iyi arkadaş gibi ama daha fazlası seni dünyadaki herkesten daha iyi tanıyan kişi seni daha iyi yapan birisi.
Sağ elimle sol kolumu tuttum ve durumu değişmeyen sevgilime baktım camdan çok yorgundum bütün gece buradaydık herkes dinlenmemi söylemişti ama umursamamıştım tek istediğin onunla birlikte buradan çıkmaktı.
"İyi misin?"Diyen Busenin geldiğini bile fark etmemiştim.
"İyiyim peki ya sen?"Dedim en son çok perişandı.
"Daha iyiyim ve daha iyi olacağım."Dediğinde tebessüm ettim.
"Sen çok güçlüsün birkaç aptal hayal ve kabus seni yıldıramaz."Dedim elimi onun omzuna koyarken.
"Sen de hem güçlüsün hem cesur hem de inatçı kimsede seni yıkamaz."
"Aslına bakarsan sır birlikte olmamızda gizli biz birlikte bir gurup olduğumuz için bu kadar güçlüyüz biz birlikteyken yıkılmazız."Dediğimde birlikte yoğun bakım camına döndük.
"Senin onu beklediğini hissedecek ve uyanacak."Dediğinde hafifçe güldüm.
"Biliyorum hem unuttun mu onun ne kadar yapışkan olduğunu hayatta bırakmaz peşimi."Dedim alayla umarım bırakmazsın sevgilim.
"O çok güçlü biliyor musun küçükken yurdun çatısından ağaca düşmüş ve hiçbir şey olmamış küçüklüğünden belli ne kadar güçlü olduğu."Dediğinde tebessüm ettim Yusuf hakkında benden daha çok şey biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDI
Ficção AdolescenteDemek sende Araf caddesine düştün o halde burada barınmak istiyorsan liderin koyduğu kurallara uymak zorundasın! 1- Tutkuya izin vardır ama aşka asla çünkü aşk aptallıktır! 2- ihanet edenlerin affı olmaz sonu ölümdür. 3- liderin ettirdiği kavgalara...