Bölüm 19 Plan

335 19 6
                                    

Merhabalar

Bu bölümde bazı düğümler çözülecek arkadaşlar herkesin şaşıracağı bir bölüm olduğunu düşünüyorum.

İyi okumalar hepinize sizleri seviyorum.

Lütfen oy ve yorum vermeyi unutmayın.

2 Gün Sonra

Biz geri gelmiştik şuanda her şey yolundaydı ve Yağız olanları oldukça sakin ve umursamaz karşılamıştı, Yusuf Hayati güvenilir birisiyle gizli bir eve yerleştirmişti çünkü Hayatın onun kızı olduğunu kimse bilmiyordu bu yüzden oldukça tehlikeli olabilirdi Yusuf'la birlikte kalması.

Ben ise şimdi evden çıkmıştım ve dana prensimin yanına gidiyordum ona böyle hitap etmek beni güldürüyordu, beni telefonuna avradım diye kaydeden bir deliyle sevgiliydim bende onu dana prens diye kaydetmiştim aslına bakarsan ilişkimizde normal değildi ki.

Sokağa çıkmıştım basket sahasına yürüyordum bugün orada basket maçı yapacaklarını söylemişti tam karşıya geçmek için kaldırımdan inecektim ki önümde bir araba durmuştu, içinden takım elbiseli iki adam indiğinde yutkundum ve yanlarından geçmek için hamle yapmıştım ama belime dayanan silahla kala kaldım.

"Sakın kımıldayayım deme ani bir harekette bulunmaya da kalkma."Dediğinde kafamı olumlu anlamda salladım biri belime silahı dayarken diğeri beni iterek arabaya sokmuştu.

"Kimsiniz ya siz!"Diye bağırdığımda kolumu sıkmıştı.

"Sesini kes!"Diye bağırdığında irkilmiştim ama belli etmemeye çalıştım bileklerimi arkaya çevirdi ve bir ip yardımıyla bağladı dudaklarımı da bir bezle bağladığında kafama siyah bir örtü geçirmişti.

Birkaç saat içinde araba durduğunda birisi beni kucağına alıp bir yere taşımıştı bir sandalyenin üzerine beni bıraktıklarında kalbim çok hızlı atıyordu ama bu kez korku ve merak karışımından dolayı, kafamdaki siyah örtü gittiğinde gözlerimi karşımda duran adama diktim adam ağzımdaki örtüyü açınca konuştu.

"Şimdi düşünüyorsun ki bu adam kim? Sende haklısın sana kendimi tanıtayım ben Arın Soykan Vuslat Caddesinin lideriyim ve senin sayende Araf Caddesine de sahip olacağım tatlı kız."Dediğinde kaşlarımı çattım nasıl yani liderlik için Yusuf'la pazarlık mı edecekti Yusuf benim için her şeyi yapardı ama lider Yağızdı.

"İyi de benim sevgilim Yusuf ama lider Yağız Yusuf istese bile Yağız benim için sana liderliği vermez!"Dediğimde pislik bir şekilde güldü.

"Onlar vermeyecek zaten en zayıf anlarında ben alacağım biliyor musun çok masumsun planımın farkında bile değilsin."

"Ne planı?"

"Nasıl olsa buradan çıkmana izin vermeyeceğim bilmende bir sakınca yok, Yusuf seni çok seviyor öyle değil mi senin için her şeyi yapar."Dediğinde gülümsedim.

"Seni bile gebertir!"

"İşte tam da böyle Yusuf geçmişte Buseyi seviyordu ama Buse caddeden atıldıktan birkaç gün sonra ortadan kayboldu bunun için Yusuf kimi suçladı Yağızı peki şimdi sen kayboldun üstelik Yağız'ın eski sevgilisisin sence Yusuf'un suçlayacağı ilk kişi kim olur?"Dediğinde jetonum yeni düşmüştü.

"Yağız!"Dediğimde iğrenç bir kahkaha attı.

"İşte tam da burada sen bana yardımcı oluyorsun senin yokluğun Yağızdan bilinirse eğer bu defa Yusuf onu affetmez ve iki kardeş birbirine düşer onlar birbirine düşerse eğer liderlik boşta kalır ve bilirsin ki kaptansız gemi ilerlemez onlar birbirini yerken benim onları devirmem çocuk oyuncağı gibi kalır ben bunu yıllardır planlıyorum adım adım!"Dediğinde kaşlarımı çattım.

Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin