Multiplayer: Bensiz yapama - Zehra
Merhabalar
Herkese sabahın 4.18'den merhaba bu saatte ayakta ne işim var bende bilmiyorum ama biraz değişik bir bölümle karşınızdayım bana göre değişik oldu biraz.
Neyse siz okuyun bende öteki bölümü kafamda kurgulayayım lütfen oy ve yorum vermeyi unutmayın sizleri seviyorum canımsınız.
Sabah gözlerimi açtığımda hala sahil kenarındaydık üzerimde Yağız'ın ceketi vardı ve onun göğsüne yaslanıp uyumuştuk oda sırtını taşa yaslamıştı.
Yavaşça kalktım her yerim tutulmuştu ve tabiri caizse götüm donmuştu bir günümüz de normal geçmiyor ki zaten bu normal olsun.
Yağız'ı hafifçe dürttüğümde yavaşça kımıldandı ve mırıldanıp durdu ama kalkmadı hafifçe yine salladım elim anlına gittiğinde yandığını hissettim.
"Yağız yanıyorsun!"Dedim ama kalkmamıştı sinirle ofladım telefonumu çıkarıp Yusuf'u aradım.
"Alo?"Sesi uykulu ve şaşkın çıkıyordu.
"Şey Yağız'ın ateşi var hemen gelir misin onu kaldıramıyorum."Dediğimde esnediğini duydum.
"Geliyorum."Dedi birkaç dolap kapağının çarpma sesinden sonra sanırım odadan çıkmıştı ama telefonun ucundan duyduğum başka ses kaşlarımın çatılmasına sebep oldu.
"Yusuf!"Bu Şeyda'nın sesiydi onlar beraber miydiler?
"Bana konum at geliyorum birazdan."Deyip telefonu yüzüme kapatmıştı Yusuf ona fena kıl olmuştum şu anda o şam şeytanının evinde ne işi vardı?
Telefonumdan wp'ye girip konum yolladım birkaç dakika içinde geldiğinde arabadan inip yanımıza geldi Yağız'ı tutup kaldırdığında ona yardım ettim.
"Siz salak mısınız gece burada uyunuz mu?"Diye beni azarladığında sinir olmuştum.
"Asıl salak sensin Şeyda'yı evine aldığına göre."Dediğimde şaşırmıştı arabaya doğru yürürken konuştu.
"Şeyda dünden beri başıma bela oldu ayrıca evde değildim ben hastanedeydim."Dediğinde kaşlarımı çattım arabanın yanına geldiğimizde önde oturup bize göz deviren ve kolu alçıda olan Şeyda merakımı iyice arttırmıştı.
Yağız'ı arka koltuğa yatırıp başını kucağıma aldım ve merakla konuştum. "Siz dünden beri birlikte miydiniz?"Dediğimde Şeyda konuştu.
"Maalesef."Dediğinde Yusuf ona bakıp yüzünü buruşturdu.
"Neden ne oldu ki?"Dediğimde bu kez Yusuf konuştu.
"Dün Cafe'de şeytan taşlıyordum."Dedi gözlerini Şeyda'nın üzerinde gezdirirken hafifçe kıkırdadım. "Sonra o şeytana bisiklet çarptı bizde sabahı hastane de ettik."
"Ama var ya senide o bisikleti süren çocuğu da geberticem!"Diye parmağını tehditkarca salladı Şeyda.
"Teşekkür edeceği yerde tehdit ediyor nankör şeytan ben seni çekmeseydim bisikletle ezilen sadece kolun olmayacaktı!"Dedi Yusuf bu kızın ne kadar pislik bir kız olduğunu bilmesem onları yakıştırırdım.
Hastanenin aciline gelince indik Şeyda arabada kalmıştı biz Yağız'ı acile getirince bir doktor gelmişti ateşinin çok olduğu için bilinci yarı açık yarı kapalı gibi bir şeydi bir serum takmıştı birkaç saate düzeleceğini söylemişti.
"Ben şu şeytanı evine bırakayım da yemesin bizi beni arabada bıraktınız diye!"
"Tamam, dikkat et o şeytan seni yoldan çıkarmasın."Dediğimde gülüp hafifçe omzuma vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDI
Ficção AdolescenteDemek sende Araf caddesine düştün o halde burada barınmak istiyorsan liderin koyduğu kurallara uymak zorundasın! 1- Tutkuya izin vardır ama aşka asla çünkü aşk aptallıktır! 2- ihanet edenlerin affı olmaz sonu ölümdür. 3- liderin ettirdiği kavgalara...