Multiplayer: Bahadır Sağlam - Kır Papatyası
Herkese hello
Bu aralar keyifsizim ve birazda ilhamsız aklımda bazı kurgular var bu bittiği zaman ona başlayacağım inşallah.
Sizde işler nasıl gidiyor bakalım ne alemdesiniz?
Kafam bir milyon şu sıralar neyse size iyi okumalar lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
Şeyda'dan
"Sen Ela'ya aşık mıydın?"Diye sorduğumda denize baktı öylece ve durdu.
"Ne fark eder ki? Duygularımı açamadım korktum ve artık çok geç."Dediğinde hafifçe omzuna yaslandım.
"Anlatsana ne zaman anladın ya da ne hissettin?"
"Anlamak fazla zamanımı almadı sadece aşk kuralının kalkmasını bekliyordum oda kalktı ama ben cesaret edemedim yani ne zaman söylemek istesem kelimeler dilime dolandı ve sürekli araya bir şerler girdi bir türlü aşkımı açamadım."
"Boş versene boş iş."Dediğimde tek kaşını kaldırıp bana baktı.
"Bunu Yağız için ortalığı yakan birisinden duymak gülünç geldi."
"Dedim ya vazgeçtim."Dediğimde derin bir nefes aldı.
"Sanırım ikimizde aşkta kaybettik."
Lal'den
Güzel bir günün sonunda Yusuf beni eve geri getirmişti tam inecekken hafifçe bileğimden tuttuğunda durdum ve ona döndüm.
"Bir şey mi oldu?"Dediğimde hafifçe gülümsedi.
"Yarın bir iş var sabah alırım sizi."Dediğinde usulca başımı sallayıp indim arabadan.
İşin ne olduğunu sormamıştım nasılsa yarın öğrenirdim, ayaklarımı yere sürüye sürüye eve geldiğimde anahtarımla kapıyı açıp içeriye girdim.
Odama doğru ilerlerken ince ama güzel bir sesin şarkı söylediğini duyduğumda salona yöneldim.
"Düşmedi mi hala cemre başına, geçmedi mi yağmurun ıslak kokusu var mısın bu yolda yanı başımda yasla ruhunu bana kır papatyası."Diye hafifçe sözleri dillendiren Buseye kapı eşiğinden baktığımda beni fark etmesiyle bana döndü.
"Çok güzel bir sesin var."Dediğimde utanarak gülümsedi, kesinlikle yaşadıklarını hak etmemişti belki de bu caddedeki en masum insandı.
"Teşekkür ederim."Dedi ve durdu yutkunup konuştu. "Şey siz nasıl gidiyorsunuz yani ilişkiniz?"Dediğinde hafifçe güldüm.
"Çok güzel."Dedim ve kafamı yana eğdim. "Peki ya siz?"Dediğimde eli ayağına dolaşmıştı bir anda.
"Siz derken?"Dediğinde yanakları kızarmıştı.
"Yağızla aranızda neler oluyor bakalım çitlenbik."
"Ne olabilir ki canım."Dedi utanarak kafasını eğerken.
"Sen çok sessizsin biliyor musun ve derler ki sessiz atın çiftesi pek olurmuş söyle bakalım ne işler karıştırıyorsunuz?"Dediğimde utanarak yüzünü kapattı bu hali küçük bir çocuk gibi çok tatlıydı.
"Sevgiliyiz."Dediğinde gülmüştüm.
"İyi de bunda bu kadar utanacak ne var ki?"Dediğimde ellerini yüzünden çekip omuz silkti.
"Yağız senin kalbini kırabilir."Dediğimde başıyla onayladı.
"Söz verdi bizim için değişecek ben onu değiştirirken o da benim yaralarımı saracak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDI
Fiksi RemajaDemek sende Araf caddesine düştün o halde burada barınmak istiyorsan liderin koyduğu kurallara uymak zorundasın! 1- Tutkuya izin vardır ama aşka asla çünkü aşk aptallıktır! 2- ihanet edenlerin affı olmaz sonu ölümdür. 3- liderin ettirdiği kavgalara...