Bölüm 40 Börek

135 8 1
                                    

Merhaba

Nasılsınız? Ben her zamanki gibi muhtişim inşallah sizde iyisinizdir.

Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın:D

"Şeyda saçmaladın iyice karnın burnunda ne işin var senin bisiklette bir kere sen bisiklete sığmazsın ki!"Diyen Savaşa bakıp bir yuh çektim, bir insanın yüzüne de bu denmezdi ki.

"Şuursuz."Diyen Arya'ya bakıp hafifçe güldüm.

"Sen bana şişman mı demek istedin!"Diyen Şeyda'nın gözlerine bakıp korkuyla yutkundu Savaş.

"Yok canım ne alakası var."Diyerek 180 derece dönmüştü Savaş.

"Şeyda Savaş bir yerde haklı sen bisiklete binsen bile yorulursun bence bir bisiklete ikiniz binin Savaş sürsün."Dedi Buse.

"Buna bisiklet dayanmaz vinçle çekmek lazım."Diyen Yusuf'un koluna dirseğimle vurduğumda susmuştu.

"Ya siz beni sevmiyorsunuz artık sürekli benimle uğraşıyorsunuz!"Diye ağlamaya başlayan Şeyda'ya şaşkınca baka kalmıştım.

"Yusuf yaptığını beğendin mi!"Diyerek ona bağırdığında ben suçsuzum der gibi ellerini kaldırdı ben ise göz devirip Şeyda'nın yanına yürüdüm ve ona sıkıca sarıldım.

"Yok öyle bir şey sen hala çok güzelsin."Dediğimde benden ayrılıp yanağımı öpmüştü.

"Tamam, artık bisikletlere binebilir miyiz güzel bir hafta sonu planlamıştık güya."Diye sızlanan Buseye gülümsedim.

Hafta sonu için Busenin yoğun ısrarlarıyla bisiklete binmek için orman gibi bir yere gelmiştik burada bisiklet kiralayıp sakin bir şekilde tur yapabiliyorduk.

Hepimiz bisiklete bindiğimizde sürmeye başladık tek fark Şeyda ve Savaş aynı bisikletteydi ve Savaşın yavaş sürmesi Şeyda'yı çıldırtıyordu.

"Biraz şaşırdım açıkçası sizin gibi pis işler yapan erkeklerin bisiklet sürüyor olması acayip geldi."Dediğimde Yusuf güldü.

"Farkındaysan bizde insanız ve bizde bisiklet sürebiliriz."Diyen Yusuf'a bakıp omuz silktim.

"Ve öküzlerde sürebilir."Diyen Buse'nin kimi kast ettiğini hepimiz anlamıştık, kendimi tutamayıp güldüğümde Yağızın bakışlarıyla susmak zorunda kaldım.

"Yağız sizin şirkete gelmiştim bir keresinde bir sürü açık giyen kızlar vardı onlar hep öyle mi giyiniyor?"Diye konuyu değiştirmişti Buse.

"Bilmem hiç dikkatimi çekmedi."Dediğinde Yağız Buse kaşlarını kaldırdı.

"Erkekler mi dikkatini çekiyor?"Dediğinde hepimiz Buseye yuh dercesine baktık.

"Salak mısın Buse? Kıskanma diye iki güzel laf söyleyeyim diyorum pişman ediyorsun."Diyen Yağız aşırı haklıydı bazen acayip saçmalıyordu Buse.

"Öf iyi be sanki bir şey dedim hem konuyu değiştirme sen kızlara bakıyor musun?"Dedi Buse aralarında geçen diyalog efsaneydi.

"Bakmıyorum!"Dedi Yağız sıkıntıyla.

"Ay dur dur sancı girdi."Diyen Şeyda ile durdurdu bisikleti Savaş.

"Ben sana demedim mi biz gelmeyelim diye."Homurdandı Savaş, Şeyda'ya yardım ettiğinde bisikletten inmiştiler ormanın ortasında hepimiz durduğumuzda Şeyda yere oturmuştu yavaşça ve kesik kesik nefeslet alıp karnını ovuyordu.

"İnatçı keçi ne olacak."Dedi Buse Şeyda'nın yanına gelirken.

"İyi misin?"Dediğimde Şeyda ormanı inleten bir çığlık attı.

Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin