Merhaba
Hoş bir bölümle daha karşınızdayım bu aralar biraz rahatsızım o yüzden bu kısmı uzun tutmayacağım lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum.
"Lal sen nasıl böyle bir şeye kimseye söylemeden kalkışırsın!"Diye söylenen Yusuf'a hiçbir şey diyememiştim çünkü haklıydı.
"Özür dilerim."Dediğimde gözünde bir pişmanlık gördüm bana kızdığı için pişmandı üzülmeme dayanamıyordu.
"Keşke söyleseydin en azından adamın karşısında mal gibi kalıp aşağılanmazdım."Demişti sakin sesiyle, gözlerim dolu dolu olduğunda yanıma gelip oturdu ve beni kendine çekti tek eliyle saçlarımı okşadı.
"Korkma bunlar boş tehditler mimoza caddesi tehlikeli caddeler içinde en güçsüz olan caddedir anlayacağın kolay kolay bir şey yapamazlar."Dediğinde içim bir nebze olsun rahatlamıştı.
"Peki, çocukları taciz ederlerse yine."Dediğimde hafifçe gülümsedi.
"O konuyu Yağızla halledeceğiz bunu da."Dediğinde ona sıkıca sarıldım.
"İyi varsın."Dediğimde anlımı öpmüştü.
"İyi ki benimsin."
"Romantik anınızı bölüyorum ama Yusuf'tan bir şey rica etmem lazım."Diyen Aryaya dönüp birbirimizden ayrıldık.
"Bir şey mi oldu?"Dediğinde Yusuf, Arya karşımızdaki koltuğa oturdu.
"Annemi babam olacak o adamın elinden kurtarmak istiyorum, annem o adamla olduğu sürece o adam anneme eziyet edip onu kullanmaya devam edecek."Dediğinde sonuna kadar haklıydı.
"Tamam, o işi de oldu bilin."Dediğinde ayaklanmıştı bana sarılıp yanağımı öptüğünde gülümsedim.
"Tehlikeli değil ama yine de dikkat et olur mu?"
1 Hafta Sonra
Yusuf haklı çıkmıştı o adam bize yanaşmamıştı o günden sonra ya da Yusuflar izin vermemişlerdi bilmiyorum bir şekilde bu konuyu kapatmışlardı.
Dün Yusuf Aryanın annesi Zehra ablayı bizim eve getirmişti artık oda bizimle yaşıyordu oldukça kalabalıktık ve artık tam anlamıyla evde yemek yapmasını bilen birisi vardı.
Arya Yusuf'a çok teşekkür etmişti kız ne yapacağını şaşırmıştı mutluluktan annesi de çok mutluydu kızına kavuştuğu için, yazık kadın o kadar mahsun o kadar suspus bir şeydi ki ağzını açıp tek bir şey için bile şikayet etmemişti.
Arya bize anlatmıştı babası annesini dövüyormuş annesi çocukları için gıkını bile çıkarmadan katlanıyormuş ama Aryanın evlilik olayı onu çileden çıkarmıştı bu kez Zehra abla o kadar tatlı o kadar saf iyi niyetli bir kadındı ki onu hepimiz benimsemiştik eve uğramayan erkekler bile sırf güzel yemekler için her akşam eve gelmeye başlamışlardı.
Mutfağa Zehra ablanın yanına geldiğimde çalan telefonuna bakıyordu kocası artık sayamayacağımdan daha çok kez arıyordu onu yanına gelip yavaşça elimi omzuna koydum ve desteklercesine sıktım.
"Artık o adamdan korkmanıza gerek yok, sizce de bazı şeylere sorgulamanın zamanı gelmedi mi?"Dediğimde gülümseyip beni onaylamıştı.
"Sanırım haklısın artık kızım için onun karşısında dimdik durmalıyım ona fırsat vermemeliyiz."Dediğinde heyecanla gülümsedim.
"Aynen öyle."Kapı bir anda yumruklanırcasına çaldığında şaşırmamıştım bu beklediğimiz bir şeydi sonuçta karısı buradaydı er ya da geç buraya geleceklerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDI
JugendliteraturDemek sende Araf caddesine düştün o halde burada barınmak istiyorsan liderin koyduğu kurallara uymak zorundasın! 1- Tutkuya izin vardır ama aşka asla çünkü aşk aptallıktır! 2- ihanet edenlerin affı olmaz sonu ölümdür. 3- liderin ettirdiği kavgalara...