Bölüm 35 Aşka Geldiler

165 7 1
                                    

Herkese Hello

Bu bölüm uzun zaman sonra baya pozitif bir bölüm oldu resmen aşka geldiler ve bu oldukça hoşuma gitti acaba ilk evlenen çift kim olacak?

Bir manyaklık yapıp acaba hepsini çifte mi evlendirsem :D tabi ki de böyle bir deliliğe gerek yok yavaş yavaş ilerleriz.

Lütfen oy ve yorum  yapmayı unutmayın sizleri seviyorum.

Şeyda'dan

Belirginleşmiş karnıma aynada bakarken bir sağa bir sola dönüyordum bugün tamamen cinsiyetini öğrene bilecektim ve yalnız gitmeye karar vermiştim acaba doğumdan sonra çok kilom kalır mıydı?

Sevdiğim adamdan bir kazık yemiştim ama bu kazık güzel bir şeye dönmüştü minicik bir yavruya onu babasız büyütmek elbette zor ve eksik olacaktı.

Yatağımın üzerindeki montumu ve çantamı alıp odamdan çıktım kapının önünde spor ayakkabılarımı giyip evden de çıktığımda derin bir nefes alıp yürümeye başladım, bugün hava çok güzeldi ve güneş Araf caddesine tam tepeden vuruyordu.

"Şeyda!"Diye seslenen kişiye döndüğümde gözüme gelen güneşle hafifçe gözlerimi kıstım.

"Savaş?"Dediğimde yanıma gelmişti eskisinden daha iyiydi artık toparlamıştı ve gülümsüyordu.

"Nereye?"Dediğinde omuz silktim.

"Karnımdaki veledin cinsiyeti bugün belli olacak doktora gidiyorum anlayacağın."Dediğimde birlikte yürümeye başlamıştık birden koluma girdiğinde şaşkınlıktan bir şey yapamamıştım.

"Bende sana eşlik edeyim o zaman."Dediğinde şaşkınlığım kat be kat artmıştı.

"Ne yapıyorsun?"Dediğimde bana bakıp güldü.

"Sana eşlik ediyorum ayrıca caddeye çıktığımızda bir taksiye binelim hamile halinle yürümek olmaz."Dediğinde kaşlarımı çattım.

"Sen bana mı yürüyorsun?"Dediğimde bir anda durmuştu şaşkın bakışlarını yüzüme çevirdiğinde konuştu.

"O kadar belli oluyor mu ya?"Dediğinde kahkaha atmıştım. "Yani aslına bakarsan ilk zamanlar sana çok gıcık oluyordum hatta çok itici geliyordun ama son 2 ayda o kadar değiştin ki gözlerimi senden alamadım."Dediğinde karnımı işaret ettim.

"Hamileyim ve bir çocuğumun olacak bunun farkındasın öyle değil mi?"Dediğimde yutkundu.

"İstersen çocuğunun babası olabilirim."Dediğinde bir günde daha fazla ne kadar şaşırabileceğimi merak ediyordum, keşke Allahtan başka bir şey dileseymişim çocuğumun babası yok diye daha evden çıkmadan dert yanmıştım allahım şu kulunu da gördün ya çok sağ ol.

"Benimle dalga geçmiyorsun öyle değil mi?"Dediğimde kafasını olumsuz anlamda salladı. "O zaman kesin sarhoşsun."

"Ya yok ne alakası var hem bir insanı her şeyiyle sevmek onu sevdiğin gibi çocuğunu da sahiplenmek olmayacak bir şey mi neden seninle ciddi düşünmeyeyim ki herkes yanlış yapar çocuğunun olup olmaması umurumda değil ki benim."Dediğinde gözlerim dolmuştu bu hamilelik ne zor arkadaş.

"Bu bir evlenme teklifi mi?"Dediğimde gülümseyip elimi tuttu.

"Evet, bu bir evlenme teklifi."Dedi ve avucumun içini öptü. "Peki senin cevabın ne?"Dediğinde dolu gözlerimle gülümsedim.

"Şimdiye kadar hep bana değer vermeyen insanları sevdim değmeyen insanlar için çok kalp kırdım ama sanırım bu kez bana değer veren birisi için çabalayacağım bu yüzden cevabım evet."Dediğimde karnımın bize izin verdiği raddede sarılmıştı bana bende kollarımı ona dolamıştım.

Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin