Merhaba
Evet bu kez selam demedim değisiklik olsun diye 🤣 neyse yeni bir bölümle daha karşınızdayım.
Sizleri seviyorum lutfen oy ve yorum yapmayı unutmayın hepiniz cansınız♥️
Gözlerimi gözüme giren güneşle açtım ve kafamın altındaki yastığı alıp yüzüme bastırdım neden bu saatte uyandım ki neden öğlene kadar uyuyamıyorum kafamdaki yastığı yere atıp kalktım ve odadan somurtarak çıktım.
Mutfaktan gelen nefis kokularla oraya yöneldim Ela çok güzel yemek yapıyordu ve kahvaltıda şahaneler yaratmıştı patates kızartması, salam kızartması kahvaltılıklar her şey vardı bir tek ekmek yoktu Ela bana dönüp gülümsedi.
"Ekmek almaya gönüllü olmak ister misin?"Dediğinde salağa yattım.
"Ben mi?"
"Yok eben."
"Ha tamam o zaman."Deyip sandalyeye oturduğumda göz devirdi.
"Lila kalk."Dedi içeriye doğru giderken sonra bağırarak seslendi. "En sona sen kaldın git ekmek al!"Dediğinde kıkırdadım en son kapının önünden ayaklarını sürüyerek pijamalarıyla geçen Lilayı gördüm sonrada dış kapının kapanma sesi gelmişti.
Ağzıma patates atarken güldüm ihale Lilaya kalmıştı anlaşılan ama şuan kendi derdime yanacaktım yarın yemek yapma sırası bendeydi makarna ve salata dışında bir şey bilmiyordum eğer bir günü daha nuddle atlatmaya çalışırsam beni yiyebilirlerdi.
Bir anda açılan kapıyla yerimde sıçradım kapı aynı şekilde sertçe kapandığında Lila gelip elindeki ekmeği masaya bıraktı ve içeriye koştu Elayı da mutfağa getirdiğinde hararetli bir şekilde konuşmaya başladı.
"Akşam herkes sarmaşıkta toplanacakmış Yağız arafın kurallarında değişiklik yapmış."Dediğinde Elayla şaşkınca bakakaldık.
"Sebep?"Dediğinde Lila güldü.
"Aldığım bir duyuma göre ki bu tamamen akşam belli olacak beyimiz aşık olmama kuralını kaldıracakmış bence bizim suratsız ama yakışıklı lider aşık oldu."Dediğinde göz devirdim.
"O uyuz kimseye aşık olmaz taş kalpli suratsız."Dediğimde Ela konuştu.
"Bence o kadar emin olma gerçekse bile kim acaba bu kız."
"Yemek yemeği düşünüyor musunuz?"Dedim çatalıma sapladığım patatesi havaya kaldırırken.
"Tabi ki de bitirme."Dedi Ela sofranın öbür ucuna geçerken Lila da geldiğinde güzelce kahvaltımızı etmiştik.
Evde biraz daha boş boş takıldığımızda üzerimizi değiştirmek için odalarımıza geçtik üzerime siyah taytımı ve siyah tişörtümü geçirdim saçlarımı tepede toplayıp çıktım odamdan kızlarda rahat bir şeyler giyip gelmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDI
Fiksi RemajaDemek sende Araf caddesine düştün o halde burada barınmak istiyorsan liderin koyduğu kurallara uymak zorundasın! 1- Tutkuya izin vardır ama aşka asla çünkü aşk aptallıktır! 2- ihanet edenlerin affı olmaz sonu ölümdür. 3- liderin ettirdiği kavgalara...