Bölüm 1 Araf

2.3K 153 1.2K
                                    

Selam

Nabersiniz gençler ben baya iyiyim sadece kurgunun ilerisindeki bir karakter icin uzuluyorum neyse spoler yok.

Çikiletalarık size iyi okumalar ♥️
Bu arada lutfen oy ve yorum atmayı unutmayın...

Çikiletalarık size iyi okumalar ♥️Bu arada lutfen oy ve yorum atmayı unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1 Yıl Sonra

Ben Lal geldiğim bu cadde de 1. yılımdı ve her şey o karanlık gecede başlamıştı tam 1 yıl beni eğitmişti kavga etmeyi öğretmişti kendimi savunmayı buradaki kuralları her şeyi.

Yağız araf caddesinin lideriydi kurucusu bu caddeye neden araf dediklerini sormuştum bir keresinde arafta kalan bütün ruhlar bu caddeye sığındı demişti bana.

Flasback

"Korkuyorum!"Dedim şuan bir ağacın tepesindeydim ve benden atlamamı istiyordu.

"Söyledim ya tutacağım seni."Diyen Savaşa baktım Yağız ikimizi izliyordu beni eğitmeleri için birkaç kişiyi çağırmışlardı tamamen eğitmeden hiçbir göreve girmeyeceğimi söyledi.

"Gereksiz şeylere olan korkun tam ama ileride bu korkuyu yenmezsen korkman gereken gerekli yerlerde ölebilirsin!"Dedi Yağız sert sesiyle mavileri bazen o kadar acımasız bakıyordu ki korkmamak elde değildi.

"Tamam, atlıyorum."Dedim gözlerimi kapatıp bacaklarımı aşağıya sarkıttım ve kendimi bıraktım birden sert zemine düştüğümde acıyla çığlık attım dolan gözlerimi açıp tepemde gülen Yağız'a öfkeyle baktım.

"Ders 1 ben hariç babana bile güvenme!"

Flashback Son

Hatırladıkça kalçama ağrı giriyordu üç gün üzerine oturamamıştım ve bana cidden büyük bir ders olmuştu bu daha bunun gibi bir sürü şey öğrenmiştim ve öğrenmeye devam ediyordum bu hafta ilk görevimize gidecektik ve bana başarabileceğimi söylemişti.

Odamdaki yatağın üstüne oturmuş önümdeki askılı mini kırmızı elbiseye baktım derin bir göğüs dekoltesi vardı araf caddesinde ben iki kızla daha aynı evi paylaşıyorduk Ela ve Lila.

Henüz işin ne olduğunu bilmiyordum bugün öğrenecektik hepimiz ve biraz heyecanlıydım hayatımda ilk defa yasa dışı bir iş yapacaktım ne olduğunu bilmeden kabul etmek zorunda kalmıştım yoksa o gün bende o cesetlerle aynı kaderi paylaşıyor olacaktım.

Ayağa kalkıp odadan çıktım Lilanın odasının önüne gelince kapıyı çalacaktım ki durdum içeriden bir hıçkırık sesi geldi ağlıyordu o an aklıma Yağız'ın bana verdiği 2.ders geldi.

Flashback

Kalçamdaki ve belimdeki acıyla gözyaşlarımı serbest bıraktığımda tepemde gülmeye başladı ama sinirliydi.

Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin