Nasıl bir giriş yapsam bulamadım o yüzden yapmamaya karar verdim of bugünde çok zekiyim:D Neyse benim zekama girmeden bölüme girelim yoksa ortalık karışır hadi iyi okumaalar lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
Şeyda geldi geleli herkesin sinirle tavandı sadece bir haftadır bizimleydi ve beni odamdan atıp kendi yerleşmişti bende Ela ile aynı odada kalıyordum Lila zaten kızını alınca onunla kalacaktı Şeyda ise benim odamda prensesler gibiydi.
Şeyda'nın burada olması yetmezmiş gibi Yağızla aram bir değişikti çok tersti ben onun hiç bu yüzünü görmemiştim sinirlenince gözü hiçbir şey görmüyordu.
Daha dün kavga etmiştik ona haber vermeden gece çıktığım için beni azarlamıştı ondan sonra barda giydiğim etek yüzünden kızmıştı bu ara her şeye kızıyordu Yusuf ile arama mesafe koymamı istedi ilginç bir şekilde gittikçe değişiyor gibiydi.
Barda shot bardaklarını doldurup tezgaha koydum artık hayaller aleminden çıkıp işe dönmezsem kızlar beni dövebilirdi o sırada Yusuf gelip bar sandalyesine oturdu.
"Bana da bir içki yollasana."Dediğinde hafifçe güldüm ve dolaba döndüm rastgele bir tane alıp bardağa koydum buzda ekleyip Yusuf'a verdim ve tezgaha yaslandım.
"Sen hayırdır erkencisin ben seni daha geç beklerdim."Dediğimde bir yudum aldı bardaktan.
"Canım öyle istedi."Dediğinde daha çok güldüm yüksek müzik barı doldururken öfkeli gözlerini gözlerime diken Yağızı gördüm hadi ama yine ne yapmıştım.
Dudaklarını ısırıp yanıma geldi ve tezgahın arkasına geçti bileğimi sertçe tuttuğunda acıyla inledim bileğimi sıkmıştı beni arka taraftan çıkardığında tam Yusuf'un yanından geçiyorduk ki Yağız'ın bileğimi tutan elini Yusuf tuttu.
Yağız'a kısa bir bakış attığında bileğimi bırakmıştı, acıyan bileğimi ovdum gözlerim dolu dolu olmuştu o sırada Yusuf bana dönüp kulağıma yaklaştı.
"Seni uyarmıştım."Dedi ve ceketini alıp çıktı bardan arkasından sinirle koştum ve bende bardan çıktım kolunu tutup onu kendime çevirdim.
"Senin yüzünden senin bana yakın davranmana kızıyor!"Dedim sinirle böyle davranması gururuma dokunuyordu.
"Hala anlamıyorsun değil mi sorun benimle ilgili değil sorun seni sevmiyor olması sevdiklerini bile kıran bir adamdan sevmediği birisine ilgi göstermesini bekliyorsun zavallısın!"
"Asıl sen zavallısın ne o ikizini mi kıskanıyorsun!"
"Çok aptalsın Lal ama çok pişman olacaksın."Dedi gözleri dolmuştu.
"Pişman falan olmayacağım ben tamam mı defol!"Diye bağırdım son kez baktı gözlerime sonra da arkasına bile bakmadan gitti, ağlamaya başladım hıçkıra hıçkıra kaldırıma oturdum.
"Aaah!"Elimi kalbimin üzerine koyup bağırdım neden böyle olmuştu ki neden her şey kötü gidiyordu Yağız ile aram kötüydü Yusuf ile de kavgalıydık oysa ben hiç kimsenin yanında eğlenmediğim kadar Yusuf'la eğleniyordum Yağız beni üzerken Yusuf mutlu ediyordu, yanıma gelip kaldırıma oturan Ela ile gözlerimi sildim.
"Sizi gördüm baya kalbini kırdın çocuğun."Dediğinde güldüm.
"Bana zavallısın dedi."
"Sen Yağıza aşık olduğunu düşünüyorsun ama bence öyle değil bence sen Yusuf'a aşıksın."Dediğinde bir an durdum ve Ela'ya döndüm.
"Ne?"
"Yanında çocuk gibi mutlu olduğun kişi sahip olduğun en değerli şeydir."
"Öyle mi diyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDI
Fiksi RemajaDemek sende Araf caddesine düştün o halde burada barınmak istiyorsan liderin koyduğu kurallara uymak zorundasın! 1- Tutkuya izin vardır ama aşka asla çünkü aşk aptallıktır! 2- ihanet edenlerin affı olmaz sonu ölümdür. 3- liderin ettirdiği kavgalara...