Bölüm 39 Bomba

134 7 0
                                    

Canlarım nassınız?

Ben çok iyiyim birde şu kitabı bitirebilsem efsane olacağım gitti de gidiyor arka sokaklar ömrü var mübarekte :D

Neyse gençler size iyi okumalar banada iyi günler ben kaçtım lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın.

"Bende."Dedim zoraki bir şekilde nedense hoşlanmamıştım bu adamdan, yanından ayrılıp Yusuf'un yanına geldiğimde kulaklığımızdan ses geldi.

"Gençler başlıyoruz, Şeyda sancılanmaya başla."Dediğinde Yağız, sadece birkaç dakika içinde Şeyda ortalığı ayağa kaldırmıştı.

"Doğuyorum galiba!"Diye cıyaklarken herkes onun etrafına toplanmıştı bizde fırsattan istifade salondan çıkıp alt kata indik ve tombağın olduğu odaya girdik.

Ben onu yerinden almak için hareketlendiğimde Yusuf'un telaş dolu sesini duydum ama artık çok geçti.

"Dur dur dur!"Dediğinde elimi koyduğum yerden bir tık sesi gelmişti.

"Sakın çekme elini!"Diye uyardığında korkuyla kala kalmıştım.

"Ne oldu ya?"Dediğimde elini hırsla saçlarından geçirdi.

"Bomba düzeneği kurmuş tombağın altına Allahın psikopatı."Dediğinde gözlerimi pörtlettim.

"Nasıl ya?"Dediğimde Yusuf kulaklığa doğru konuştu.

"Yağız Lal bombaya dokundu geri sayım başladı ne yapacağız?"Dediğinde korkuyla baktım ona.

"Uzaktan yapabileceğimiz bir şey yok sen hallede bilir misin?"Demişti Yağız, korkuyla Yusuf'a baktım.

"Tamam, bende."Deyip yanıma gelmişti.

"Yusuf korkuyorum."Dediğimde elini yanağıma çıkardı.

"Korkma burada birlikteyiz öleceksek de birlikte öleceğiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Korkma burada birlikteyiz öleceksek de birlikte öleceğiz."Dediğinde hafifçe gülümsedim.

"Aşk ölümün en güzel tonu."Dedim gözümden düşen bir damla yaşla.

Tep eliyle yanağımdan sızan yaşı sildiğinde boştaki elimle elini tutup avucunu öptüm ve gözlerinin tam içine baktım, aşık olduğum yeşilleri belki de göremeyecektim.

Bir süre birbirimizin yüzünü incelediğimizde kafamı çevirip geri sayımı başlayan bombaya baktım sadece iki dakika kalmıştı ki Yusuf bombanın diğer tarafına geçmişti.

"Yusuf ne yapıyorsun?"Dedim telaşla.

"STP – 87 bombaları iki ateşleyiciden oluşur, aktif etmek için tek durdurmak için iki kişiye ihtiyaç duyulur eğer sen elini çekersen bomba vaktinden erken patlar çünkü sen aktive edensin ben ise."Dedi ve eliyle bombanın bir yerine dokundu "Durdurucuyum!"Dediğinde geri sayım durmuş bomba bir anda kapanmıştı.

Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin