Herkese bol bol merhaba
Yine pozitif bir bölümle karşınızdayım ama bir sonraki bölüme biraz heyecan katacağım artık eski halimize dönme vaktimiz geldi karakterlerin toparlanması ve işlerine dönmesi gerek öyle değil mi?
Neyse size iyi okumalar bana iyi bölüm yazmalar sizleri seviyorum lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Elimdeki Romeo ve Juliet kitabıyla salondaki koltukta sessiz sakin bir şekilde otururken Şeyda yanımda gelinlik dergisi kurcalıyordu Lila dışarıya çıkmıştı ve Arya da tekli koltukta tırnaklarına manikür yapıyordu, Özgürü okula yollamıştık ki bir şey dikkatimi çekti.
"Ya bir şey soracağım bu ev niye bu kadar sessiz?"Dediğimde Şeyda kafasını kaldırdı.
"Her zamanki gibi niye sessiz mi?"Dediğinde Şeyda Arya lafa atladı.
"Ya çocuk olan evler genelde gürültülü olmaz mı?"Dediğinde şaşkınca salonda göz gezdirdim.
"Hayat nerede?"Dediğimde birlikte koridora çıkmıştık ki elindeki rujla duvarı ve üzerini başını boyayan Hayatı görene kadar.
"Oha ne yapmış bu!"Diyen Arya ile ağzım açık kalmıştı Hayat bembeyaz koridor duvarını bordoya boyamıştı sadece duvarı değil tişörtünü yüzünü ellerini her yeri mahvetmişti.
"Siz alın şu ruju elinden ben bez alacağım üstünü başını silelim."Dedim ve mutfağa girdim sarı bezi alıp iyice yıkadıktan sonra yanlarına dönmüştü Hayatın ellerini güç bela temizlediğimde yüzünü silmeye başladım.
"Sen var ya sen böyle yaramazlık yaparsın ben seni ısırırım bak."Diyen Arya'ya gülmüştü.
"Kız cadı ne istedin rujumdan her şeyi istemesini biliyorsun boya da isteyeydin ya."Dedi Şeyda.
"Ben ne yapacağım acaba seninle."Dediğimde elleriyle alkış yapmaya başladı.
"Bak bir de gülüyor ya çabuk bu çocuğa ceza veriyoruz."Diyen Aryaya kaşlarımı çattım.
"Salak mısın bebek daha bu be ne anlar cezadan."Dediğimde güldü ve elimdeki bezi alıp Hayata verdi.
"Sil bakayım şu duvarı çabuk."Dediğinde Arya Hayat dudaklarını sarkıtıp beceriksizce duvarı silmeye başladığında dudağımı ısırıp onun bu tatlılığını gülümseyerek izlemeye başladım.
"Ya bu böyle olmaz ki biz ne yapacağız bu duvarı."Diyen Şeyda'ya bakıp omuz silktim.
"Bilmem silsek düzelir mi?"Dediğimde bilmiyorum der gibi omuz silkti.
"Şunun tipe bak Allah aşkına ya."Diyen Aryayla tekrar Hayata döndük, canla başla kirlettiği duvarı silmeye çalışıyordu ama beceremiyordu.
"Ver şunu cadı ver."Dediğinde Şeyda bezi bırakmıştı.
"Gel aşkım üzerimizi değiştirelim biz ben sonra sana meyve vereceğim tamam."Dediğimde kucağıma aldım Hayatı.
"Böreç istiyom ben meybe diğil."Dediğinde göz devirip kızlara döndüm.
"Çocuğun börek krizi tuttu yine."
"Bu çocuk börek arsızı oldu iyice ben diyeyim sana bu iyice toparlak olur."Dedi Şeyda duvarı silerken.
"Ayrıca o böreç değil börek."Dedi Arya Hayatın yanaklarını sıkarken.
"Ayıy böleç."Dediğinde hafifçe gülmüştüm.
"Hayır, börek."Dedi Arya inatla Hayat ise gözlerini belerterek Aryaya doğru eğildi.
"Böööleç."Diye uzatarak konuştuğun Arya sonunda pes etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDI
Fiksi RemajaDemek sende Araf caddesine düştün o halde burada barınmak istiyorsan liderin koyduğu kurallara uymak zorundasın! 1- Tutkuya izin vardır ama aşka asla çünkü aşk aptallıktır! 2- ihanet edenlerin affı olmaz sonu ölümdür. 3- liderin ettirdiği kavgalara...