Final mi yapsam diye düşünüyorum aklımda bazı kurgular var yeni yapmak istediğim mesela bilim kurgu fantastik gibi ama bakalım önce güzel bir senaryo çıkarmalıyım.
Neyse gençler sizleri seviyorum oy ve yorum yaparsanız sevinirim.
"Ne demek Yusuf kaçırılmış?"Dedim ve sinirle bir kahkaha attım gerçekten artık delirmek üzereydim.
"Töbe töbe koskoca hastaneden bir insan nasıl kaçırılır."Dedi Buse haklıydı da.
"Artık herkes evde kalacak korumalarla dolaşacak iş ciddiye binmeye başladı çünkü ve bana kalırsa Lila'ya gelen notlarla bu bomba olayıyla Yusuf'un kaçırılması bağlantılı olabilir."Diyen Yağıza korkuyla baktım.
"Ne olacak şimdi daha yeni uyanmış yeni yeni iyileşen birisi kaçırıldı kim kaçırdı ayrıca ya Arın da öldü."Diye bağırdığımda etraftaki hemşirelerin keskin bakışlarına maruz kalınca hastanenin bahçesine çıkıp arabaya bindik.
"Lila'nın şu belalısı olan Araf'ı bulalım önce."Dediğinde onu onayladım notları o adam gönderiyordu orası belliydi sonuçta.
"Hayat Yusuf'u çok özlemiştir şimdi."Diye sessizce mırıldandım.
"Onu da sizin yanınıza getireceğim orada tek başına kalması artık güvenli değil."Dedi arabayı sürerken Yağız, bir ara sokağa döndüğünde nereye gittiğimizi anlamıştım Hayatı almaya gidiyorduk.
"İyi de tutarsız olan bazı şeyler ver bu adamlar bunu neden size yapıyor liderliği isteyen Arındı ve o öldü zaten ayrıca Hayatı ne yapacaklar ki?"Dediğimde bana dikiz aynasından kısa bir bakış attı.
"Size tam anlatmadığımız belki de yalan söylediğimiz üzerini örttüğümüz bazı gerçekler vardır belki de ha?"Dediğinde kaşlarımı çattım Buse de şaşırmıştı.
"Nasıl yani?"Diyen Buseye kesinlikle katılıyordum.
"Bakın kızlar biz sizin sandığınızdan veya sizin gördüğünüzden daha güçlüyüz, bu caddede dönen işler buz dağının görünen kısmı sadece bizim elimiz kolumuz sadece bu caddeden ibaret değil Avrupaya kadar uzanıyor."Dediğinde dudağım uçuklamıştı.
"Biz ne iş yapıyoruz peki?"Dedim evet bunu sormak yeni aklıma gelmişti.
"Siz sadece büyük oyunun piyonlarısınız biz ise baronlarla iş yapan büyük patronlarız onlar bize tekliflerle gelir bizde işlerini görürüz o sizin çaldığınız dosyalarda kaç trilyon yattığını bilseydiniz eğer dosyayı alır kendiniz kaçardınız."Dediğinde Buse yüzünü buruşturdu.
"Bizi ne biçim işlere bulaştırdınız?"Dediğinde Yağız sinirle direksiyona vurdu.
"Bunu sormak şimdi mi aklınıza geliyor ha!"Diye bağırdığında sonuna kadar haklıydı. "Ama madem merak ettiniz söyleyeyim kaçakçılık, hırsızlık, büyük şirketlerin dolandırıcılığı, madde, ne ararsan var anlayacağın siz bizi ne sanıyordunuz Allah aşkına."Diye söylendiğinde konuştum.
"İyi birisi olmadığınız belliydi."Dediğimde hafifçe güldü.
"Hiç birimiz buraya düşmek istemezdik ama hepsi Necip denilen o piç yüzünden bütün bunları o başlattı!"Necip kimdi neyi o başlatmıştı ne oluyordu?
"Şuan her şey arap saçına döndü Yağız Necip kim?"Diye bağırdığımda arabayı dar sokakta sağa çekip durdurdu.
"Necip Gürsoy."Dediğinde hafifçe güldüm.
"Babanız."Dediğimde Yağız alt dudağını ısırıp kafasını sürücü koltuğunun başlığına yasladı.
"Yusuf'un babası."Dediğinde Buse şaşkınca karşılık verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDI
Genç KurguDemek sende Araf caddesine düştün o halde burada barınmak istiyorsan liderin koyduğu kurallara uymak zorundasın! 1- Tutkuya izin vardır ama aşka asla çünkü aşk aptallıktır! 2- ihanet edenlerin affı olmaz sonu ölümdür. 3- liderin ettirdiği kavgalara...