Hello
Bu bölümü baya eğlenerek yazdım ya hele şu Hayat varya beni bitiriyor bu çocuk ya:D neyse umarım sizde eğlenirsiniz komik olduğunu düşünüyorum çünkü hepinize iyi okumalar bu arada 40.bölümde anca mutluluğu yakaladılar bir maşallah alırız.
Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum.
"Kızlar ben bir şey yapmaya karar verdim."Dedi Lila.
"Ne mesela?"Dediğinde Şeyda Lila ona dönüp konuşmaya başladı.
"Ulaşı bir testten geçireceğim."
"Nasıl yani?"Dediğimde hafifçe kıkırdadı.
"Hani biz akşam bara gideceğiz ya tezgah arkası iş başına devam edeceğiz bende Ulaşa gelemeyeceğimi Özgürle ilgili bir sorun olduğunu ve yerime onun bakmasını istediğimi söyledim bende kılık değiştirip başka bir kadın olarak bara gelip ona asılacağım tepkisini çok merak ediyorum."Dediğinde göz devirdim.
"Töbe ya daha bismillah dün çıkmaya başladınız."Dedi Buse.
"İşte bende malımı daha en başından tanımak istiyorum bakalım bana yamuk yapacak mı?"Dediğinde hepimiz güldük.
"O halde siz hazırlanın bende Aryayla burada çocuk bakımını üstlenelim."Dedi Şeyda biz işe gittiğimizde hamile olduğu için o evde kalıyordu Arya da henüz yeni olduğu için bir işi yoktu ve dolayısıyla oda evdeydi.
Hayat bana çok alışmıştı bende onu bırakmak istememiştim dolayısıyla oda burada benimle kalıyordu onu o kadar benimsemiştim ki kendimi gerçek annesiymiş gibi hissediyordum bazen.
Herkes hazırlanmak için odasına geçtiğinde sonunda giyinip çıkmıştık Lilanın halini gördüğümde dudaklarımı ısırdım eğer onu sokakta bu halde görseydim asla tanımazdım.
Kafasında kızıl bir peruk ve dudaklarında kırmızı bir mat ruj vardı gözlerine yeşil bir lens takmıştı ve koyu bir göz makyajı yapmıştı üzerine siyah dar bir elbise geçirmişti ve siyah botlar giymişti çok güzel görünüyordu.
"Ee nasılım?"Dediğinde hafifçe tebessüm ettim.
"Harika."
"O halde siz önden gidin ben bir 10 dakika sonra gelirim."Dediğinde onu onaylayıp Buse ile birlikte çıktık barda Ulaşla buluştuğumuzda tezgahın arkasında işe başlamıştık bar kısa sürede dolmuştu bizimki de geldiğinde bar taburesinde yerini almıştı ki Ulaşın sırtı tezgaha dönüktü.
"Vay be taş kaya mermer mübarek."Dediğinde Lila gülmemek için zor tutmuştum kendimi bir de sesini kalınlaştırmaya çalışması onu daha komik yapmıştı, Ulaş ilk başta üzerine alınmasa da kafasını hafif çevirdiğinde Lila'nın ona baktığını fark edip içkilerden tarafa döndü tekrar.
"Pardon, yakışıklı bir baksana."Dediğinde Ulaş elindeki kokteyl bardağıyla kala kaldı ve ağır çekimde arkasını döndü.
"Bana mı dedin?"Dediğinde Lila etrafına bakınıp kollarını açtı.
"Burada senden yakışıklısı mı var?"Dediğinde Buseyle köşede gülmemek için adeta can çekişiyorduk.
"Yoo."Dediğinde ağzımız açık kalmıştı Ulaş ise bir anda kendini toparlayıp eliyle içkileri gösterdi ne isterdiniz?"Dediğinde Lila alt dudağını ısırıp bardaki yüksek sesli müziğe rağmen bağırmaya başladı.
"Ben senden ne isteyeyim be hay maşallah!"Dediğinde Ulaşın yüzünden öyle bir ifade geçmişti ki çocuğa acımıştım resmen. "Sen sabah akşam buralarda ol ben ne ekmek isterim nede su."Dediğinde Lila Ulaş kala kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDI
Teen FictionDemek sende Araf caddesine düştün o halde burada barınmak istiyorsan liderin koyduğu kurallara uymak zorundasın! 1- Tutkuya izin vardır ama aşka asla çünkü aşk aptallıktır! 2- ihanet edenlerin affı olmaz sonu ölümdür. 3- liderin ettirdiği kavgalara...