Her zamanki gibi yepis yeni bir bölümle geldim.
Nassınız canlar ben pek bir iyiyim şuan oturuyorum ve bölüm yazıyorum beyza alkoçun youtube videosunu izledim ve bir kaç tavsiyesini dinlemeye başladım ilhamım yerine geldi rahat bir kafayla yazmaya başladım bende.
"Şimdi gelelim kuru fasulyenin faydalarına!"Dedi Ela tek bacağını sehpaya yaslarken ben ise mahsun bir şekilde tekli koltukta oturuyordum.
"Kes cezamı hakime hanım."Diye işi dalgaya vurduğumda Lila gülmemek için kendini zor tutmuştu, Ela arkasına sakladığı merdaneyi çıkardığında gözlerimi kocaman açtım beni dövecek hali yoktu herhalde yani öyle değil mi?
"O ne be adam öldürür!"Diyen Lila ile kesinlikle aynı fikirdeydim sobaya atsak 2 hafta yanardı.
"Ben senin cezanı keseceğim dur sen hem cezanı keseceğim hem de güzel bir hayat dersi vereceğim!"Dediğinde şaka yaptığını düşünmüştüm ama hiçte şaka yapmıyordu beni kolumdan tutup koltuktan kaldırmasıyla kalçama bir tane yapıştırması bir oldu.
"Ahh!"Acıyla inledim arkama bile bakmadan mutfağa koştuğumda arkamdan hala beni haşlamakla meşguldü.
"Kızım senin bunca zaman oturup izlediğin hayat var ya burada çok başka!"Dedi bacağıma merdaneyle vururken yere düştüğümde korkuyla baktım ciddi ciddi ana dayağı çekiyordu bana.
"Daha bu caddeye adımını attığın ilk an acımasızlığı öğretti bu cadde sana bir hoş geldin dedi hem de vahşet bir şekilde sen Yağız'ın tek bir yüzünü gördün o gün! Kimse kimseye acımıyor bu pis caddede."Dediğinde bu sefer koluma geçirdi ama daha sert bir şekilde.
"Ne yapıyorsun ya!"Diye geriye çekildiğimde üzerimi daha çok yürüdü.
"Eğer düştüğün yerden kalkamazsan seni un ufak edene kadar ezerler kızım onun için anyayı konyayı çabuk öğrenip gözlerini açsan iyi olur. Sana bir hayat dersi daha sana acımayan hayata sen hiç acımayacaksın!"Dedi bir kez daha merdaneyle bana vurmaya kalktığında elimle tuttum merdanenin ucunu.
"Ehh yeter be!"Diye onu arkaya ittiğimde birkaç adım geri gitti. "Yeter! Duydun mu benim de bir sınırım var."Deyip omuzlarına vurdum birkaç adım daha gitti ve güldü.
"Bende bundan bahsediyordum bak isteyince oluyormuş değil mi?"Dediğinde durdum beni bilerek dövmüştü çünkü kendimi zayıf görüyordum o kadar inanmıştım ki buna elimden hiçbir şey gelmeyeceğini düşünüyordum ama ben aslında çok güçlüydüm bana göstermek istediği de buydu işte.
"Acıdı ama ayı!"Diye sinirle söylendiğimde güldü.
"Bir şey olmaz birkaç morarırlık sadece onlarda birkaç güne geçer."Dediğinde ben acıyan kolumla bacağımı ovuşturmakla meşguldüm, yanıma gelip hafifçe koluma dokundu.
"Bak bu caddede sana acımayan kim olursa sende onlara acıma çünkü buradaki kimse kimsenin gerçek yüzünü bilemez güvendiğin insanların zamanla bambaşka yüzlerini görebilirsin ve bu canını çok yakar!"
"Tavsiyeni dinleyeceğim."Dediğimde elindeki merdaneyi kaldırdı.
"İkinci bir dayak istemiyorsan dinlemek zorundasın zaten."
"Emrin olur annem!"Diye gülerek sarıldığımda oda bana sarıldı.
"Yanılıyorsun bu evde bir tane anne var oda Lila."Dediğinde ondan ayrılıp kıkır kıkır bizi izleyen Lila'ya döndüm.
"Harbi DNA olayı ne oldu?"Dediğimde dudak büktü.
"Arayacaklar henüz haber gelmedi."Dediğinde ona sarıldım Ela da bize eşlik etmişti ve toplu bir sarılma yapmıştık birbirimizden ayrıldığımızda Ela'ya döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDI
Teen FictionDemek sende Araf caddesine düştün o halde burada barınmak istiyorsan liderin koyduğu kurallara uymak zorundasın! 1- Tutkuya izin vardır ama aşka asla çünkü aşk aptallıktır! 2- ihanet edenlerin affı olmaz sonu ölümdür. 3- liderin ettirdiği kavgalara...