Bölüm 33 İntikam

168 11 0
                                    

Merhaba:D

Bu bölüm baya şiddet içeriyor ama güzel olduğunu düşünüyorum umarım beğenirsiniz.

Size iyi okumalar lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum:D

"Yağız yapamazsın el kadar bebek o hadi ama bu kadar da acımasız olamazsın!"Diye bağırdım şaka gibiydi Yusuf için el kadar bebeğin hayatını karartacaktı.

"Ne yapacağımı sana soracak değilim."Dedi Yağız yüzüme doğru konuşurken.

"Yağız yapma!"Dedi Şeyda tamamen hamilelik hormonlarının etkisi altında kalmıştı ve ağlıyordu.

"O çocuğu bu evden çıkaramazsın!"Dedim kapının önüne geçerken.

"Lal çık şuradan!"Diye bağırdığında irkilmiştim hala çekilmediğimi gördüğünde kolumdan tutup beni hafifçe kapının önünden itip kucağındaki Hayat ile evden çıktı arkasından koştuğum sırada çoktan Hayatı çocuk koltuğuna oturtmuş ve kendiside sürücü koltuğuna geçmişti ben kapıyı açmak istediğimde kapıları kilitlemişti.

"Yağız yapma!"Diye bağırdığımda beni umursamadan arabayı sürmeye başladı.

Yağız'dan

"Sakin ol güzelim bana güven sana bir şey olmayacak."Dedim dikiz aynasından Hayata bakarken.

"Düveniyorum."Dedi parmaklarıyla oynarken hafifçe güldüm.

"Bana bak kız cadı sen beni anlıyor musun yoksa geçiştiriyor musun?"Dediğimde bana baktı ve ellerini çırptı.

"Anlıyoyum."Dediğinde kafamı hafifçe salladım ve güldüm aklıma iki saat önce olanlar geldiğinde hafifçe sırıttım Lal iyi oynamıştı.

2 Saat önce.

"Emin misin?"Dedim elimdeki telefona karşı.

"Evet, abi size ihanet eden Can daha demin konuştu adamlarla."Dediğinde yumruğumu sıktım.

"Tamam, Ali sağol."Dedim ve kapattım telefonu birkaç dakika Can'ı izlemiştim çok tepkisiz ve umursamazdı tam yanına gideceğim sırada telefonum çalmıştı bekletmeden açtım.

"Kimsin?"Dediğimde karşıdan gelen ses beni şaşırtmadı.

"Beni özlediniz mi?"Diyen Arının sesiydi bu tahminlerimiz doğru çıkmıştı.

"Ölmediğini tahmin ediyordum şimdi tamamen eminim."Dediğimde iğrenç kahkahası kulağımın içine etmişti.

"Sana bir anlaşma Hayatı getir buradakileri al ve git."Dediğinde göz devirdim.

"Peki ya getirmezsem."

"Yine gelip alırsın onları ama cesetlerini."Dediğinde hafifçe burun kemerimi sıktım.

"Tamam, dediğini yapacağım."

"Ha şöyle yola gel."Dediğinde yarım ağız sırıttım ben sana o yolu öyle bir göstereceğim ki bu kez geberdiğine emin olmadan hiçbir yere bırakmam.

"Konum at konum."Dedim ve telefonu kapattım, konum geldiğinde gitmeden önce Savaşa bir köşeye çekmiştim.

"Ne oluyor Yağız?"Dediğinde dudağımı dişledim.

"Can bize ihanet etti Arına haber uçuyor ben Hayatı alıp onun istediği yere gideceğim ama Ulaş ve birkaç adam da bizim arkamızdan gelsinler belli etmeden, sen ve Can burada kalacaksınız buranın güvenliği sizde ama dikkat et Can kaçmasın!"Dediğimde ağzı açık kalmıştı halbuki şaşkınlık yaşayacak vaktimiz yoktu.

Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin