Hello gençler
Ay biraz kısa kestiğim bir bölümle karşınızdayım biraz acelem var umarım beğenirsiniz lütfen oy verip yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum.
Buse'den
"Teşekkür ederim bu güzel küçük kızın kirli anılarına temiz bir anı eklediğin için."Oda bana sarılmıştı.
"Şimdi ne yapmak istersin?"Dediğinde elimle oyuncak makinesini işaret ettim.
"Benim için bir tane kazanabilir misin?"Dediğimde yüzünü buruşturdu.
"Küçüklüğümün kabusu bütün 1 liralarımı yemişti ve bir tane bile oyuncak kazanamamıştım."Dediğinde kahkaha attım.
"Benim için denesene lütfen!"Dediğimde indi atlıkarıncadan ve makineye doğru yürümeye başladı bende peşinden inip arkasından koşturmaya başladım.
"Elinde kalp tutan pikachuyu istiyorum."Diye bağırdığımda gülüşünü duydum birlikte makinenin önünde durduğumuzda cebinden bir düzine 1 lira çıkardı ve ilkini oynamaya başladı.
"Hay ben bu makinenin."Dediğinde oyuncak düşmüştü ve alamamıştık bunun gibi iki, üç, dört defa daha denediğimizde sinir küpüne dönmüştü.
Ben ona bakıp gülmemek için ağzımı kaparken o makineyi yumruklamamak için zor tutuyordu kendini uzun uğraşlar sonucunda o pikachuyu aldığında zaferle sırıttı.
"Teşekkür ederim."Dediğimde hafifçe güldü.
"Kafayı yiyecektim az kalmıştı."
"Bir an makinenin camını kırıp alacaksın sandım."
"Az kalmıştı ona zaten."Dediğinde kıkırdadım ve çarpışan arabalara koşturmaya başladım oda arkamdan geldiğinde binmiştik.
"Senin gibi bir öküzün böyle bir incelik yapacağı aklımın ucundan bile geçmezdi."Dediğimde öküz lafına sinirlenmiş olmalı ki son hız çarpmıştı, hafifçe çığlık attığımda güldü.
"Ben sıkıldım."Dediğimde güldü. "Şimdi ne yapacağız birazda sen söyle."Dediğimde düşünür gibi yaptı ve ibne bir gülüş sergiledi.
"Mesela dönme dolaba binip en üste geldiğimizde öpüşe biliriz ya da korku trenine bineriz ve sen bana sarılırsın."Dediğinde güldüm.
"Çakal temassız bir planın yok mu?"Dediğimde cıkladı.
"O halde bence hız trenine binebiliriz."
"Tamam, ama bu son olsun sizin yeni arkadaş gelecek hepimiz barda toplanacağız o yüzden."Dediğinde sevinçle yerimde zıpladım.
Çarpışan arabalardan indiğimizde hız trenine binmiştik o kadar hızlıydı ki yüzüme vuran hava kahkaha atmamı daha şiddetli kılıyordu adrenalin damarım kabarmıştı.
En sonunda hız treninden de indiğimizde birlikte arabaya yürümüştük, geldiğimizde ikimizde bindik ben esnerken o arabayı çalıştırmıştı.
15 dakikalık arayla geldiğimizde hafifçe öksürüp indim arabadan oda indiğinde birlikte bara girdik Yağızın odasına gelince kapıyı açtı bende girdim, herkes buradaydı Lal bile perişan gözüküyordu ayrıca gözlerinin altı çökmüştü uykusuzluktan saçları karma karışıktı ve tek kolunda alçı vardı.
"Hepimizi ne topladın buraya zaten yorgunluktan geberiyoruz."Dedi Lila bu kız yaşlandıkça daha sinirli oluyordu.
Kenardan geçip bende kızların yanına oturdum ve ne diyeceğini beklemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDI
Roman pour AdolescentsDemek sende Araf caddesine düştün o halde burada barınmak istiyorsan liderin koyduğu kurallara uymak zorundasın! 1- Tutkuya izin vardır ama aşka asla çünkü aşk aptallıktır! 2- ihanet edenlerin affı olmaz sonu ölümdür. 3- liderin ettirdiği kavgalara...