Naber oruçlu gardaşlarım
Sadece susadım ama o da çok değil ilk günüm iyi başladı sizin ramazanınız nasıl geçiyor orucunuz.
Neyse gidip biraz uyuyayım sizde okursunuz gerçi ben bu bölümü attığımda ramazanın bilmem kaçı olur herhalde oy ve yorum atmayı unutmayın sizi seviyorum.
Masaya geldiğimde Yağızı görmem ile şaşırmıştım onun geleceğini bilmiyordum gerçi pek öyle eğlenen birisi de değildi.
"Çok güzel söylediniz."Diyen Ulaşla gülümsedim.
"Teşekkürler."Dedim ve oturdum Yusuf Ulaş'ın yanına oturmuştu bana da Yağız'ın yanı kalmıştı Lila ortadaydı Elaların söylediği şarkıyı dinlememiştim gözlerimi Yağızdan çekemezken konuştum.
"Sen şarkı söyleyecek misin?"Dediğimde bir bana birde Yusuf'a baktı.
"Evet."Dedi soğukça ve önünde tuhaf renkli içkiyi kafasına dikti, o sırada sahneye döndüm Ela ve Savaşın söylediği şarkıya kulak verdim şarkının sonuna gelmişlerdi.
"Ben hala daha bulamadım seni İstanbul seni aldı benden bir yardım el vermez tanrım her yerde dertler elzemse sırıtma."Dedi ve devam etti Savaş.
"Ben korsanlar kadar çaresizim ve de bir o kadarda tutsağım hala sen daha gönlümde yaşayan özgür bir denizkızıysan."Dedi ve Elaya döndü.
"Yağmur ve rüzgarların nedeni yok, dünya ellerimde kalbimden uzak olabilirim ama."Dedi ve Savaşa döndü son kelimeleri birlikte söylediler.
"Bu aşkı engellemez."Herkes onları alkışlarken indiler sahneden bizimkilere döndüm.
"Sırada kim var?"Dediğimde Lila ayaklandı.
"Yol verin ablanıza!"Dediğinde Ulaş ve Yusuf oturdukları yerden kalkıp Lilanın geçmesini sağladılar.
"Bu kız ne söyleyecek acaba?"Diyerek gelip oturdu Ela dudak büküp omuz silktim sahneye çıktığında efkarlı bir şarkı seçmişti herkes onu dinlemeye başladığında bende Yağızı kesmeye devam ettim arada gözlerimiz buluştuğunda telaşla ne yapacağımı şaşırıyordum ama hiç yüzüme vurmamıştı.
"Seni benden alan kader ölsem vermem diyor yalandan yangınları bir yanıyor geriye iki sönüyor. Seni benden alan kader ölsem vermem diyor yalandan rüzgarları bir esiyor nefesimi kesiyor."Lila'nın söylediği şarkı sözleri dikkatimi çekmişti.
Yağızla bir kez daha göz göze geldiğimizde yutkundum ve kızaran yanaklarımla başımı hafifçe eğdiğimde erkeksi gülüşü kulağıma geldi kafamı kaldırıp şaşkınca baktım sadece, bana gülmüştü.
Lila işini bitirip dolu gözleriyle yanımıza geldiğinde göz devirdim buraya eğlenmeye gelmiştik ağlamaya değil Yağız kalkıp sahneye gittiğinde hepimiz merakla izlemeye başladık Yağız'ın sesini merak ediyordum doğrusu.
Sahnenin basamaklarını çıkıp mikrofonu eline aldı ve tabletten şarkılara bakmaya başladı bir tanesini seçip başlattığında onunda efkarlı bir şeyler söyleyeceğini anlamıştım, Yağız gibi birinden pop şarkı bekleyemezdim herhalde komik olurdu.
"Kimi insan için gün erken başlar kimi insan içinse gece geç biter kimisinde ölümsüzdür aşklar
aşk dediğin kiminde bir gecede biter."Dedi ve gözleri beni buldu sonra hemen çekti gözlerini."Gezegenin her yerinde kokun var çıkamadım hala yokluğunun şokundan bir unutmayı öğrenemedik okulda eros sen de bir yalansın okunda."Dedi yüzünde bir nefret belirtisi oluşmuştu.
"Gözden ırak olan gönülden de ırak sevmeye başlayınca sevilmeyi bıraktım gözümde ABD, gönlümde Irak'tın zamana bırakmayı da zamanla bıraktık."İçinde onu yaralayan başka birine karşı hırsla söylüyordu sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDI
Teen FictionDemek sende Araf caddesine düştün o halde burada barınmak istiyorsan liderin koyduğu kurallara uymak zorundasın! 1- Tutkuya izin vardır ama aşka asla çünkü aşk aptallıktır! 2- ihanet edenlerin affı olmaz sonu ölümdür. 3- liderin ettirdiği kavgalara...