Merhaba
Biraz uzun bir bölümle geldim yine eğlence içeriyor ama yavaştan aksiyona tekrar bodoslama gireceğiz şuanlık biraz ağırdan almayı planlıyorum ağır ağır girelim aksiyona diyeceğim ama bir sonraki bölüm aksiyon içeriyor neyse.
Umarım beğenirsiniz bu bölümü sizleri çok seviyorum lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Eve geldiğimizde arabadan inip içeriye girdik herkes burada toplanmıştı Yağızda içeriye yanında bir adamla geldiğinde kaşlarımı çattım.
"Tanıştırayım bu Ali oda bundan sonra sizinle."Dediğinde hafifçe tebessüm ettim hepimiz kısaca tanıştığımızda plana geçebilmiştik sonunda.
"İki çiftimiz olacak içeride Şeyda ile Savaş evli bir çifti oynayacaklar Şeyda'nın hamile oluşu burada işimize yarayacak çünkü dikkatleri dağıtmak için sancılanmış numarası yapacak herkes etrafına toplandığında ise diğer çiftimiz Yusuf ve Lal tombağı almak için kısa süreliğine ortadan kaybolacak."Dedi ve öksürüp devam etti.
"Tombak aşağı kattaki başka bir odada, onu özel görmek isteyenler için tek sergiliyorlar alarmlı bir kutunun içinde biz tuzağı uzaktan kapatmaya çalışacağız Aliyle onun dışında acil bir şey olursa diye Lila ve Ulaş garson olarak takılacaklar partide."
"Sanırım bu defa benlik bir iş yok."Dedi Buse gülümserken.
"Yoo var malum evde iki çocuk ellerinden öperler."Dediğinde Lila Buse yüzünü buruşturdu.
"Hadi Özgür neyse de ben Hayatla nasıl baş edeceğim ya."Dediğinde kahkaha atmıştım.
"Eline bir tepsi börek ver çıtı çıkmaz."Diyen Yusuf'a göz devirdim, çocuk sabah akşam börek istiyordu.
"Muhabbete evlerinizde devam edin."Dedi Yağız kalkarken ve dördümüzün önüne farklı kimlikler ve davetiyeler bıraktı.
"Bu kimliklerde yeni adlarınız yazılı biri inanmazsa ya da yakalanırsanız falan diye tedbir amaçlı onun dışında davetiyesiz giremezsiniz bunları sakın evde unutayım demeyin."Dediğinde onu onaylayıp bize verdiklerini alıp çıktık.
Yusuf beni eve bıraktığında hızlıca odama girdim çok uykum vardı yatağa baktığımda Hayatın uyuduğunu gördüğümde gülümsedim ve onun istediklerini odamdaki koltuğun üzerine bırakıp üzerime pijamalarımı giydim ve yatağa girdim bende Hayata sarıldım ve gözlerimi kapattım.
Sabah gözlerimi açtığımda Hayatı yanımda göremeyince kaşlarımı çattım komodindeki saate baktığımda henüz erken olduğunu gördüm neredeydi bu?
Herkesin uyuduğunu varsayarsam içeride tek miydi? Ayaklarımı sürüyerek odadan çıkıp salona doğru yürürken mutfağın önünden geçmiştim ki durdum acaba yanlış mı gördüm diye düşünürken mutfağa geri döndüğümde ağzım açık kalmıştı, her yer undu Hayat bütün un poşetini her yere boşaltmıştı üstü başı bembeyazdı.
"Annem ne yapıyorsun sen ya?"Dedim sıkıntıyla başımı ovarken.
"Paşta yapıcam."Dediğinde hafifçe güldüm sinirle karışık gülüşümle yanına geldiğimizde saçlarını karıştırdım saçlarından unlar uçuşuyordu.
"Sen kendin kek olmuşsun ya."Dedim ve onu kucağıma aldım artık bir banyo şarttı.
"Şüpyiz yapcaktım."Dediğinde unlu yanağını öptüm.
"Farkında mısın sen her güne başka bir yaramazlık sıkıştırmaya başladın."Diye hafifçe kızdığımda yanağımı öpmüştü.
"Öşür dilerim."Dediğinde birlikte banyoya girdik ve onu yere bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Acılar #wattys2020 TAMAMLANDI
Ficção AdolescenteDemek sende Araf caddesine düştün o halde burada barınmak istiyorsan liderin koyduğu kurallara uymak zorundasın! 1- Tutkuya izin vardır ama aşka asla çünkü aşk aptallıktır! 2- ihanet edenlerin affı olmaz sonu ölümdür. 3- liderin ettirdiği kavgalara...