Harper"Nová škola nový začátek." Řekl táta a podíval se do zpětného zrcátka na mě a na mého bratra.
Usmála jsem se a podívala se na Logana. Hrál nějaké videohry v mobilu a vůbec nevnímal okolní svět. Zasmála jsem se nad tím a podívala se ven z okna na utíkající svět.
"Logane hlavně nezlob." Ozvala se zase mamka a pohladila jemně Logana po noze.
Ten ale bez jediného pohledu nohou cukl a pokračoval ve hraní hry.
"Logane nebuď prosím protivný. Pro mě. Ano?" Řekla jsem jemně a on se na mě podíval.
Usmála jsem se a on kývl na souhlas. "Pardon." Omluvil se za své chování a já mu trochu pocuchala vlasy.
"Harper. Jsme tu." Řekl táta a zatočil ke škole.
Byla to ohromná asi pěti patrová budova.
"Tvoje nová škola." Vypískla mamka a já se Zasmála.
"Moje nová škola..." Šeptla jsem si pro sebe a dál se dívala na obrovský komplex.
"Harper tak už jdi ať ještě stihneme odvést Logana do jeho školy." Řekl táta a já kývla na souhlas.
Dala jsem Loganovi pusu do vlasů a rozloučila se s rodiči. Vylezla jsem z auta a dalších asi pět minut se dívala na školu než jsem konečně vylezla šla dovnitř.
Na chodbě bylo zase plno lidí. Jak na každé střední se všichni na chodbách bavili. Ale tentokrát tu byl těch lidí dvojnásobek. A to z jednoho důvodu. Tahle střední je propojená ještě s jednou školou. A to rovnou s vysokou. Takže máme s vysokoškolákami spojený záchody, chodby, a jídelnu.
Procházela jsem chodbami a marně hledala ředitelnu. Nakonec jsem spatřila partu holek a proto jsem se hned rozešla k ním a oslovila je. "Ehm...nerada ruším ale hledám ředitelnu. Mohla by jste mi jí prosím jedná z vás ukázat?" Zeptala jsem se Jich a ony se na mě mile usmáli. "Dobře." Řekla jedna mile a rozloučila se se svými kamarádky.
"Moc se omlouvám že otravuji ale potřebuju nutně do té ředitelny." Omluvila jsem se. "Ale nee. Vůbec se neomlouvej. Ráda pomáhám ostatním...jak se vůbec jmenuješ? Ještě jsem tě tu zatím neviděla." Vystřelila a já se na ní usmála. "Neviděla jsi mě protože jsem tady nová....jinak se jmenuju Harper" Řekla jsem mile. "Máš hezké jméno. Já jsem Madison." Řekla a přívětivě se usmála. "Také hezké." Řekla jsem a lehce jsem se Zasmála.
Došli jsme po chvíli před ředitelnu a já třikrát zaťukala.
"Dále!" Ozvalo se z druhé strany dveří a já společně s Madison vešli dovnitř.
"Áááá! Vy budete asi slečna eh..." Vyhrkl ale po chvilce se zarazil.
"Collins..." Doplnila jsem ho a společně s Madison se Zasmála.
"Ale jistě! Slečna Collins! Naše nová studentka!" Vykřikl trochu.
"A jsou tu s vámi vaše rodiče?" Zeptal se mile a zapsal si něco do svých papírů.
"Ne jeli odvézt ještě mého mladšího bratra na jeho školu." Řekla jsem a on kývl hlavou na souhlas.
"Tak tím pádem vám dám tento dotazník sebou domů. Není to nutné ale zase to taky není nepostradatelné. Je to prostě jenom informace pro nás že tu opravdu nějaká Collins studuje." Řekl a papír mi podal.
"Dobře. Zítra ho přinesu už vyplněný." Řekla jsem a začala si v rychlosti pročítat otázky.
"To by bylo opravdu skvělé. Ale teď už bych vás poprosil o to aby jste odešli do své třídy, protože já musím odejít na pohovor. A tebe Madison poprosím když už si tady, aby si slečnu Collins po naší škole provedla. A varuj jí taky před ním. Nechci aby na téhle škole kvůli němu zblbla další holka." Řekl a sám z kabinetu odešel.
ČTEŠ
AGAINST THE WORLD [JBFF]
RomanceStejně jak to všechno začalo, nám osud dal i konec...a nebo...to byla jenom iluze? DOKONČENO 15.10 2020: 1. v #mystory 9.11 2020: 1 v #jb 17.11 2020: 1. V #book © 2020 by Carolline_Bieber