Harper"Ahoj Harper." Usmál se na mě a já nemohla stále uvěřit že je skutečný.
"Thome?"
——
Stojím před člověkem, které ho jsem znala už od mala.
Stojím před někým, koho jsem milovala.
Před člověkem, který o mě věděl všechno.
A před člověkem, který mi nejvíc ublížil.
Ale není to jen o mě. I já možná ublížila jemu. Vím že náš rozchod snášel dost blbě. Ale bála jsem se že mi ublíží po tom co jsem zjistila že je mafián.
A komu to ještě nedošlo, v mém domě se právě objevil můj bývalý přítel Thomas Clark.
"Co tu děláš..." řekla jsem potichu a stále se na něj dívala.
"No...hned co jsem se dozvěděl že jsi se přestěhovala sem tak jsem tě chtěl navštívit." Řekl s úsměvem a přešel o kousek ke mě.
"Thomasi rozešli jsme se. Jsi vrah. A já se s tebou nechci bavit." Řekla jsem tiše ale on si krátce odfrkl s podíval se do stropu.
"Harp prosím. Jeden večer. Jeden jediný večer." Zaškemral a podíval se mi hluboko do očí.
On ví že tohle vždycky vyjde.
A navíc jeden večer mi neuškodí. Sice jsem unavená ale zvládnu to. Navíc pak už mě nechá.
"Fajn. Ale jenom chvíli." Řekla jsem vážně a jemu se rozzářili oči.
Neviděli jsme se přes dva roky ale stejně má stále svoje kouzlo.
Vyběhla jsem rychle do patra a vysvlékla se do spodního prádla. Začala jsem se hrabat ve skříni a koukala jsem po něčem co bych si mohla vzít.
"Jsi ještě víc sexy jak si byla předtím." Ozval se hlas mezi dveřmi.
Když jsem si všimla kdo to je okamžitě jsem popadla deku kterou jsem si zakryla tělo.
Vybavila se mi vzpomínka jak jsem se takhle schovávala ještě dneska před Justinem.
Nemysli na to...
"Thome nemáš tu co dělat. Jdi čekat dolů." Poručila jsem mu, a ukázala na dveře aby odešel.
"Promiň." Omluvil se a odešel.
Povzdechla jsem si a vytáhla ze skříně černé upnuté kalhoty a volné bílé obyčejné tričko.
Po chvilce jsem sešla dolů a podívala se na nervózního Thomase.
"Sluší ti to." Řekl a kousl se do rtu.
"Je to jen obyčejné tričko s obyčejnými kalhoty." Řekla jsem s uchechtnutím.
"Jenže tebe to dělá neobyčejnou." Řekl a já se na něj krátce usmála.
Vyšli jsme ven z domu a neřekli jsme ani slovo. Nemám si s ním co říct.
ČTEŠ
AGAINST THE WORLD [JBFF]
RomanceStejně jak to všechno začalo, nám osud dal i konec...a nebo...to byla jenom iluze? DOKONČENO 15.10 2020: 1. v #mystory 9.11 2020: 1 v #jb 17.11 2020: 1. V #book © 2020 by Carolline_Bieber