40.

986 33 7
                                    


Harper

Měla jsem své rty přitisknuté na těch jeho a užívala si ten pocit že to znovu mohu cítit.

Jako kdybych našla na vše odpověď. Ty slova té paní z restaurace se naplnili. Dala jsem mu další šanci.

Madison říkala že si mě nesmí získat jednou večeří. Ale jemu se to přece jen povedlo. A nebylo to jenom o té večeři. Jediné co k tomu stačilo bylo to že to byl on. Ten povrchní Justin Bieber který mě má omotanou kolem prstu.

Voda, která padala z nebe na mojí tvář mě chladila myšlenky které byli pod vlivem planoucí lásky a doslova hořeli.

Nemusela jsem se ho na nic ptát. Věděla jsem že mě miluje. A byla jsem si tím poprvé na sto procent jistá. A já? Já jsem ho milovala stejně.

Jeho teplé ruce se po chvilce objevili na mém pase a vtáhli mě dovnitř do domu který za námi následovně zavřel. Opřel mě o stěnu a začal mě hladit po noze. Položila jsem se dlaně na jeho tváře a tím prohloubila polibek.

"Co tu děláš Harper?" Zeptal se mě na rtech roztřeseným hlasem.

"Přišla jsem si pro to co mi patří." Šeptla jsem a začala mu jezdit dlaněmi po hrudi.

"A co ti patří." Dál se vyptával a pevně mi stiskl boky.

"Ty." Vydechla jsem a cítila jsem jak on se celý vzrušením otřásl.

"Jsi ledová." Prohlásil po chvíli a vysadil si moje nohy okolo svého pasu.

"Tak mě zahřej." Poručila jsem mu s víc se na něj namáčkla. On se semnou pomalu rozešel do nějaké místnosti a tam mě opětovně opřel o stěnu.

Začal mě líbat na krku a já naklonila hlavu na stranu aby měl víc místa.

Možná že se to teď všechno děje strašně rychle ale oba víme co potřebujeme. Potřebujeme se cítit navzájem. A já se tomu prostě bránit nebudu.

Jeho ruce se najednou objevili na lemu mého promáčeného trička které pomalu začal vytahovat nahoru až ho nakonec úplně stáhnul. Znovu jsem se mu rychle nalepila na rty. Justin udělal první pohyb který jsem okamžitě zkopírovala.

Naskočila mi husí kůže. Nebylo to z toho že mi byla zima. Bylo to z toho že jeho tělo bylo tak blízko toho mého a já se tomu nemusela bránit. Každý jeho dotek ve mě vyvolával větší a větší chvění.

Na chvilku se odtáhl a během vteřiny stáhl tričko i sám sobě. Pak jsem si ho k sobě znovu ale přitáhla a políbila.

Netrvalo to dlouho a Justin svoje ruce natáhl po rozepínání mých kraťas. Rozepl je a ony automaticky spadli dolů na zem.

Jeho jemné rty se přemístili znovu na můj krk a jely čím dál níž. Zastavili se na mém hrudníku kde ještě stále byla podprsenka. Proto si Justin okolo mého těla obepnul své ruce a natáhl se po rozepínání podprsenky. Zanedlouho podprsenka povolila a Justin mi jí pomohl stáhnout z ramen.

Opřela jsem si hlavu o studenou zeď a užívala jsem si ty polibky po celém mém hrudníku kterými mě Justin začal zasypávat.

Jeho polibky se ale pomalu přemístili až k mému břichu kde pomalu ustaly. Jeho rty se znovu objevili u těch mích. Jemně zkousl můj spodní ret a znovu si mě vysadil na svůj pas.

V pokoji byla tma. Dávno už se setmělo a jediné co naše tělo osvěcovalo bylo měsíční světlo.

Došel společně semnou ke své posteli a tam mě opatrně jako nějaký křehký porcelán položil. Hned si lehl nade mě a začal mě znovu líbat. Jeho polibky se opět pohybovali. Nejdřív navštívili můj dekolt a potom zase níž.

AGAINST THE WORLD [JBFF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat