HarperOd té doby co mě Justin vytáhl ven uběhly už asi tři hodiny. Sedíme na lavičce v blízkém parku a povídáme si. A musím uznat že se s ním příjemně bavím.
Možná že by byl pro mě ideální.
Řeklo si moje podvědomí a já se nad tou myšlenkou zastavila.
"Harper. Posloucháš mě?" Řekl po chvilce Justin.
"Ehm promiň nějak sem vypla a vůbec jsem nevnímala. Co si říkal?" Zeptala jsem se se smíchem.
"No ne jen jsem se tě ptal jestli už si někdy měla někoho." Řekl a já si zase vzpomněla na Thoma.
"Ehm Jo jednoho takového jsem měla." Řekla jsem jednoduše.
"Jaký byl." Zeptal se zvědavě.
"No byl skvělý. Milovala jsem ho. Jenže pak jsme se rozešli. Zjistila jsem totiž že pracoval pro nějakého mafiána a zabíjel pro peníze. A já prostě nedokážu dál milovat vraha." Řekla jsem a Justin se na mě zaraženě díval.
"A nepřestěhoval se náhodou ten tvůj Thomas sem?" Zeptal se znovu po chvilce.
"Jo...ale jak tohle ale víš?" Zeptala jsem se zas já. Jak to, že ví že se sem přestěhoval?
"Znám ho." Řekl jednoduše.
Pak už jsem se ptala na pár otázek ale všechny odpovídal méně nabitě jako předtím. Toho to tak zaskočilo to že jsem chodila s mafiánem a ještě k tomu s klukem kterého zná? Taky mě zaskočilo to že ho zná a kdysi i to že Thomas je mafián ale nebudu se k tomu už vracet.
Poslední hodinu uvažuju nad tím ho něčím vyprovokovat. On Furt provokuje mě. Dráždí mě a vzrušuje. Tak proč si pro jednou nezahrát já s ním? Jednoduše ho zavedu k nám a tam si s ním trochu pohraju.
"Ty Justine? Nechceš u mě přespat? Mamka má noční a taťka je taky v práci." Řekla jsem s on se na mě krátce podíval a sladce se usmál.
"Ale proč ne?" Řekl a já ho chytla za ruku.
Rozeběhli jsme se a já se pořád smála.
"Harper co blbneš?" Uchechtl se Justin a snažil se mě doběhnout.
Ale asi po čtvrt minutě se mu to stejně povedlo.
"Neblbnu. Já jenom konečně začínám žít!" Rozkřičela jsem po ulici a na novo se začala smát.
"Buďte ticho magoři! Je noční klid! Dvě ráno Hah? To vám nic neříká." Zařval na nás nějaký pán z okna.
"Sám teď křičíš! Tak jdi radši spát ať nevzbudíš své sousedy!" Zakřičela jsem na něj trochu drze.
Justin jen vyprskl smíchy. Sama jsem se Zasmála nad jeho krásným melodickým smíchem.
"Zavolám na vás policii!" Pohrozil nám ten pán opakovaně a já se radši znovu co nejrychleji rozeběhla. Justin hned za mnou.
Hned co jsem doběhla k našemu domu tak jsem odemkla a nechala otevřené dveře pro Justina. "Harp co tu vlastně se mnou hodláš-..." přerušila jsem ho polibkem. Chvilku byl zaražený jenže pak začal spolupracovat. Tak a teď si budu hrát chvilku já.
Pevně mě stiskl za boky a já mu zavzdychala na rtech. Toho momentu využil a strčil mi jazyk do pusy. Ale ne. Už zas vyhrává! Musím zakročit. Rukou kterou jsem měla volně podél těla jsem chytla jeho kamaráda a přes kalhoty stiskla. I on mi zavzdychal na rtech a já věděla ze dělám dobrou práci.
ČTEŠ
AGAINST THE WORLD [JBFF]
RomanceStejně jak to všechno začalo, nám osud dal i konec...a nebo...to byla jenom iluze? DOKONČENO 15.10 2020: 1. v #mystory 9.11 2020: 1 v #jb 17.11 2020: 1. V #book © 2020 by Carolline_Bieber