27.

1.2K 40 5
                                    

Část věnuju Nette085 která je jedna z těch holek který mě podporují už od začátku. Moc Děkuju a doufám že se ti část bude líbit <3

Justin

"Miluju tě." Řekl jsem jí do ucha a čekal na svojí smrt kdy mi řekne že to tak necítí.

Byla potichu. Jen jsem cítil jak trochu zrychleně dýchá ale už nic víc.

Všechny moje naděje se tedy spálili na popel. Toužil jsem aby věděla že není jenom záležitost na chvíli ale místo toho jsem to celý podělal.

Podívala se na mě a já si všiml že se jí rozšířili o něco zorničky. Můj pohled klesl. Nemohl jsem se dívat na to jak mě před očima odkopne. Jenže ona mi zvedla bradu a usmála se na mě těmi svými sladkými a nádhernými rty.

"A já miluju tebe Justine." Šeptla a mě se znovu dostala naděje do žil. Nevěřil jsem že tohle je reálný. Myslel jsem že se mi to musí všechno zdát.

"C-cože." Zeptal jsem se zaraženě a ona se krátce Uchechtla.

"Taky tě miluju." Zopakovala ty omamující slova a já byl tak plný a šťastný.

Odvrátila pohled a začala mi vkládat polibky na mou hruď.

"Myslíš to vážně?" Zeptal jsem se. A ona se na mě znovu podívala. Znovu jsem mohl vidět ty její oči.

"Víc něž cokoliv." Řekla a propletla si semnou prsty. Tohle mi vykouzlilo úsměv na tváři jak nikdy nic jiného.

"A ty to myslíš vážně?" Zeptala se a nasadila prosebný výraz.

"Smrtelně." Šeptl jsem s ona se taky usmála. Chytl jsem jí za tvář a přitáhl si jí ke svým rtům.

Celý jsem se uvolnil a konečně mohl plně dýchat. A tentokrát jsem k tomu měl i důvod. Můj důvod je Harper. Moje nádherná a dokonalá Harper.

Odtáhl jsem se a pohladil ji po těch jejích jemných rtech které jsem mohl zrovna teď políbit.

Chvilku jsme tam na sobě ještě leželi jenže pak nám už byla zima a já byl moc líný na to dopouštět vodu. Proto jsem vylezl z vody a okolo pasu jsem si omotal ručník. Harper udělala to samé a stoupla si před zrcadlo. Rozpustila si vlasy které měla v drdolu kvůli tomu aby si je nenamočila, a rukama to je lehce pročísla.

Políbil jsem jí na rameno a odešlel z koupelny. Přešel jsem do svého pokoje a vyndal si ze skříně čísté boxerky, tričko a šedivé tepláky. Oblékl jsem se a Harper zanedlouho taky přišla do pokoje. Usmála se na mě s začala se přehrabovat ve své tašce s věcmi.

Shodila ze sebe ručník a navlékla si černé krajkované tanga které měla v nějaké soupravě ještě s černou podprsenku. Oblékla si i tu a já jako kdybych byl omámen její krásou a přirozeností. Lehl jsem si na postel s pozoroval její tělo.

"Jsi nádherná." Řekl jsem a slyšel jak se Zasmála.

Dooblékla si zbytek z oblečení které si vybrala a lehla si ke mě. Okamžitě jsem si jí k sobě přitáhl a její nohu jsem si přehodil přes svoje břicho. Začal jsem jí po té noze hladit a vnímal její společnost která byla opravdu nenahraditelná.

"Kdy si byl opravdu nejšťastnější?" Zeptala se.

"To jsem teď." Řekl jsem a podíval se s úsměvem na ní.

"Ale já myslím přede mnou." Řekla a podívala se mi do očí.

Snažil jsem s vzpomenout na jedinou věc která mi v životě opravdu udělala radost. Jenže na moje překvapení jsem si nic nepamatoval. Jediné co mě drželo celého byl sex drogy a zabíjení. Ale nebylo to nikdy to že bych opravdu byl šťastný.

AGAINST THE WORLD [JBFF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat