GM|15

23.2K 934 193
                                    

"Abla telefonun çalıyor!" Diye bağırdı Furkan içeriden. Mutfaktan çıkıp oturma odasına girdim ve telefonumu aldım. "Efendim Egemen."

"10 dakikaya mahallede buluşuyoruz. Haberin olsun." Dediğinde "Tamam hazırlanıyorum ben." Dedim ve telefonu kapatıp odama girdim.

Altıma siyah kot pantolon üzerimede beyaz düz bir tişört giydim. Tişörtün ucunu pantolonun içerisine sokmuştum. Saçlarımı tarayıp at kuyruğu yaptıktan sonra dolaptan ufak bir sırt çantası aldım. İçerisene eşyalarımı koyduktan sonra odamdan çıktım.

"Anne ben çıkıyorum."

"Baban para verdi mi sana?" Diye sordu annem ayakkabılarımı giyerken.

"Verdi gece." Dedim ve "Hadi görüşürüz." Diyip evden çıktım.

Dün konuştuğumuz gibi iftarı yaptıktan sonra çarşıya gidiyorduk.

"Feraye."

Sesin geldiği yere baktım. Burak abi ve Burcu bize doğru geliyordu. "Burak abi, sizde mi geliyorsunuz?" Diye sordum. "Evet küçük hanım gelmeyelim mi?" Dediğinde güldüm. "Ondan demiyorum. Haberim yoktu."

Diğerleri de geldikten sonra arabalara binmiştik. Ben, Uğur abi, Utku, Egemen ve İrem Uğur abilerin arabaya, Ozan abi, Okan, Burcu ve Burak abi de Ozan abilerin arabaya binmişlerdi.

Utku önde bizde arkada oturuyorduk. Uğur abi zaten arabayı kullanıyordu.

"Ne alacaksın?" Diye sordu İrem sol tarafımda oturan İrem. Egemen de sağ tarafımda oturuyordu yani ben ortada onlar kenarda oturuyordu. "Bilmiyorum ki." Dedim. "Aklımda bir şey yok. Senin var mı?"

"Elbise almayı düşünüyorum ama nasıl bir elbise bilmiyorum."

"Aslında bende öyle düşünüyorum ama belli olmaz. Ne hoşuma giderse alırım." Dedim.

"Aynen."

"Utku şarkı açsana." Dedi İrem.

Utku hemen randyoya doğru atıldı ve şarkı açtı. Açılan şarkıyı beğenmemiş olacak ki kanalları değiştirmeye başladı.

En sonunda "Utku aç işte bir tanesini." Dedi Uğur abi. "Aman tamam be." Dedi Utku ve ilk açtığı kanalda durdu.

Çalan hareketli şarkı bittiğinde daha slov bir şey çalmaya başladı.

'Bilmezdim başucumda, yamacımda durduğunu.
Gönül her zaman görmüyor kaderin gördüğünü.'

Gözlerimi yoldan çekip dikiz aynasına doğru baktığımda Uğur abi ile gözgöze geldik.

'Ben aşkı uzaklarda yükseklerde,hep başka yerde aradım.
Oysa yanı başımda 15 yaşımda yakın arkadaşımdaymış.'

Arada bir yolu kontrol etsede gözlerini çekmemişti. Kırmızı ışık yandığında arabayı durdurup tekrardan aynayı buldu gözleri.

'Ben küçüktüm aldanmıştım kendim oldum seninle.
Eksiktim yarım kalmıştım tamamlandım sevginle.'

Gözlerinde ki ifade yine aynıydı. Artık bir şeyler fark etmiş olduğu için öyle bakmadığının farkındaydım. Derin bir nefes alıp başımı çevirdim. Yeşil ışık yanınca tekrardan yola devam ettik.

"Diğerleri nerede?" Diye sordu Utku. "Geliyorlar arkadan." Dedi Egemen.

"Nereye bırakacağız arabayı?" Diye sordu Utku.
"Hep bıraktığımız yere bırakırız. Rahat oluyor orası." Dedi Uğur abi.

Giritli Mahallesi | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin