"Furkan şunu tut bir!"
"Ben onu tutamam."
"Ya tut. Oğlum tutsana düşecek!" Diye bağırdığım da yanıma geldi ve kucağımda ki karpuzu aldı.
"Ne yapacağım ben bunu?" Diye sordu. Salak bu çocuk.
"Kes şurada da yiyelim."
Yüzüme anlamsızca bakarken "Araba götür arabaya." Dedim.
Furkan evden çıkınca bende anneme seslendim. "Anne?"
"Efendim?"
"Bitmedi mi daha işin?"
"Bitti bitti. Gel al şu poşeti." Dediğinde mutfağa girdim. Büyük poşeti alıp önce mutfaktan sonra da evden çıktım. Zaten diğer eşyaları da arabaya koymuştuk. Elimde ki poşeti bagaja koyup arabaya bindim. Annem de gelince yola çıktık.
Nişanın üzerinden iki gün geçmişti. Dün herkes dinlendiği için kimse kimseyi görmemişti. Bu günde hep birlikte pikniğe gidiyorduk. Baya böyle mahallecek. Ama bu sefer gençler olarak bir arabada değildik çünkü herkes ailesiyle geliyordu. Bizimkiler dışında bir Mihrimah ablalar geliyordu ailecek. Zaten onlarda yabancı değildi.
"Herkes çıkmışmı yola?" Diye sordu babam. "Çıkmışlar."
"Eksik bir şey var mı acaba? Yolda durup alalım."
"Biz de eksik bir şey yok ama yine de uğrarız peçete su falan almak için." Dedi annem. Babam onayladıktan sonra önüne döndü.
Piknik için baştan Uludağ'ı düşünmüştük ama babamlar Uludağ kalabalıktır demişti. Şuan da
Dağyenice diye bir yere gidiyorduk. Mudanyaya baya uzaktı ama çok güzel bir yerdi. Özellikle piknik yapacağımız yerde olan şelale. İsmi var mı bilmiyordum ama çok güzeldi.Arkama yaslanıp telefonumu elime aldım ve gruba girdim.
Dolu Yürekler Boş Sohbetler
Siz : Ne giydinizz?
İrem : Kot şort ve tişört
Burcu : Aynen bende.
Burcu : Sen?
Siz : Bende kot bahçivan ve tişört giydim.
Utku : Bende Mihrimah ablamın elbisesin aldım nişana giydiği
Utku : Bana cuk oturdu
Okuduğum şey ile gülerken Okan'ın attığı mesaj ile daha çok güldüm. Furkan'ın değişik bakışlarını umursamadan gruba döndüm.
Okan : desene bir kere daha aşık olacağım
Utku : Evet sevgilim
Egemen : Ne içtiniz oğlum siz ororpcprpv
Okan : Su
Siz : Bak bu çocuk çok akıllı
Egemen : Kafası zehir zehir
Utku : Kıskanmayın köpekler
Burcu : Sizi mi clepcprp
Okan : Evet beğenemedin mi?
Burcu : Beğenmez olur muyuz? Sizi beğenmemek ne mümkün
Siz : OkUt benim best çiftim
Utku : ehehehehe
Okan : Bizi bu gün daha çok kıskanacaksınız.
Siz : Neden?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giritli Mahallesi | Tamamlandı
HumorArkamdan "Mudanyanın bütün sokakları denize çıkar," diye bağırdığında ona döndüm. Bir süre yüzüme baktı sonra daha sakin bir şekilde devam etti, "Benimse bütün sokaklarım sana çıkıyor." 28.08.2020 #Sevgili 1 10.10.2020 #GenelKurgu 1 23.10.2020 #Roma...