GM|35

17.7K 823 171
                                    

"Ee buradan nereye gidiyoruz?" Diye sordu Oğuz abi. "Eve?"

"Gece daha yeni başlamıyor mu be kardeşim?"

"Kardeşim sen bekar olup gecelere akmak istebilirsin ama bizim başımız bağlı." Dedi Burak abi.

Oğuz abi gülüp "Oğlum bekar olduğumu nereden çıkarttın?" Dedi.

"Diyorsun?"

"Dedim bile."

"Olan bize oldu. Biz bekarız." Dedi Egemen.

"Ama küçüksün."

"Nasıl ya? İremle Feraye de küçük."

"Şimdi bunu mu tartışalım?" Diye sordu Uğur. "Doğru."

"Sonuç olarak ne yapıyoruz?" Dedi Oğuz abi tekrardan.

"Yemek yiyoruz." Diyerek sessizliğini bozdu Utku. Tam da Utku'dan beklendiği gibi bir fikirdi. Ve mantıklıydı da. Çünkü konserde aşırı eğlenmiştik ve ben acıkmıştım.

"Bence de." Diye konuştum. "Bende acıktım." Dedi Burcu. Hala konuşuyor olması beni şaşırtmıştı doğrusu. En son deli gibi bağırdığı için ben ses tellerinin falan yırtıldığını düşünmüştüm.

"O kadar delirmeye çok normaldir." Dedi Burak abi. Burcu ona bir şey demeden göz devirdi.

"O zaman yemek yemeğe gidiyoruz?"

"Aynen ama nereye?"

"Karnafile gidelim." Dedi Okan.

"O zaman oraya gidiyoruz?" Dedi Ozan abi.

"Aynen gidelim. Özledim ha."

-

Hep birlikte Karanfile gelip üst kata çıktık. Buraya en son tiyatrodan çıkıp geldiğimiz zaman gelmiştik. O zamandan bu zaman ne çok şey değiimişti. O zamanlar Uğur benim için abiydi. Şimdi çok çok daha farklıydı. Benim için ne olduğunu tarif edemiyordum. Tamam sevgilimdi ama sadece sevgilim değildi. Benim için çok daha fazla şeyleri ifade ediyordu Uğur.

Garson sipariş almak için yanımıza gelince herkes istediği şeyi söylemeye başladı.

"Ben işkembe istiyorum bol sarımsaklı." Dedi Utku.

"Leş gibi kokacak şimdi o." Dedi İrem. "Bari sarımsaksız ye."

Utku umursamadan omuz silkti. "Sarımsak candır."

Tam anlamı ile dejavu yaşıyordum. Ve buradan anlıyordum ki aradan ne kadar zaman geçerse geçsin Utku  hep aynı kalacak ve bizi hep sinir edecek bir şeyler bulacaktı.

"Bu sefer bende işkembe istiyorum." Diye konuştu Okan.

"Bende." Dedi Egemen.

"Sende mi?" Dedi İrem hayretle. "Bende." Diye ekledi Burcu. "Oha sende mi?"

"Evet." Dedi Burcu.

"Burcu sen orada bizden habersiz bir şey mi içtin?" Diye sordu Egemen.

"Nasıl bir şeyler mesela?"

"Kafayı bulmana sebep olacak şeyler. Alkol gibi mesela."

"Yoo."

"Hohla bakayım yüzüme."

"Hohla ne be?"

"Hoh ne işte yüzüme yüzüme."

"Birazdan o hareketi yapamazsın zaten. Sarımsaklı sarımsaklı bayılır karşıdaki." Diyerek araya girdi Utku.

Giritli Mahallesi | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin