GM|49

13.5K 710 121
                                    

Uğur gelince bizimkiler ile bayramlaşmıştı. Tabii bizde Ozan abiler ile bayramlaşmıştık sonra da Uğur ile birlikte bize gelmiştik.

Bize geldiğimiz de aslında çok oturmayı planlamıyorduk ama babamı beklemiştik. O geldikten sonra Uğur onunla bayramlaşmıştı, sonra da bizden çıkıp onlara gitmiştik.

Neşeyle "Hoşgeldiniz." Diyerek kapıyı açtı Gülsüm teyze.

"Hoşbulduk." Diyerek içeriye girdim.

Gülsüm teyze Uğur'u umursamadan bana döndüğünde elinin öpüp alnıma götürdüm ve "Bayramın mübarek olsun Gülsüm teyze." Dedim.

"Senin de güzel kızım benim." Diyerek yanaklarımdan öptüğünde gülümsedim.

"Oo bizde çok çabuk unutulduk." Diyerek araya girdi Uğur.

"Ay ne yapayım seni her gün görüyorum." Dedi Gülsüm teyze. Bunu söylerken Uğur'a bakmamıştı bile.

"Anne sana bir haberim var." Diyerek Gülsüm teyzeye yaklaştı Uğur ve devam etti. "Feraye'yi de her gün görüyorsun."

"Sen sus bakayım." Diyerek Uğur'un koluna vurdu Gülsüm teyze. Ben gülerken Uğur da söylenerek oturma odasına girdi.

Biz de arkasından girdik. Utku ve Ümit amca da içeride oturuyordu.

Ümit amca "Hoşgeldin kızım." Diyerek ayaklandığında bende yanına gidip elini öptüm.

"Şimdi yemeye geçelim mi yoksa birazdan mı yeriz?" Diye sordu Gülsüm teyze.

"Şimdi yiyelim." Diyerek hızla ayaklandı Utku.

"Ee hadi o zaman mutfağa geçelim."

Hep birlikte mutfağa girdiğimiz de Gülsüm teyze tezgaha yöneldi. Aslında ben de yardım etmek istemiştim ama izin vermemiş masaya oturmamı söylemişti. Ne kadar ısrar etsem de izin vermemişti. Ben de masaya oturmuştum.

Şimdi de hep birlikte yemek yiyorduk. Çok değişik hissediyordum, bu masada bu insanlar ile sayamayacağım kadar çok yemek yemiştim. Ama onların hepsinde Utku'nun en yakın arkadaşı olarak oturmuştum bu masaya. Şimdi ise Uğur'un sevgilisi olarak oturuyordum.

Gerçekten de hayat çok değişikti. Ve zaman çok hızlı geçiyordu. En geçmez dediğimiz an bile gelip geçiyor, geriye sadece bir kaç saniyelik anı kalıyordu.

Gülsüm teyze "Feraye, kızım yesene." Dediğinde düşüncelerimi dağıtıp "Yiyorum Gülsüm teyze, ellerine sağlık." Dedim ve tabağım da ki yemeği yemeye devam ettim.

"Ee senin sonuçlar nasıl Feraye?" Diye sordu Ümit amca.

Ha birde bayramdan önce ki hafta sınav sonuçlarını öğrenmiştik. Ortalama hepimiz beklediğimiz puanları almıştık.

"İyi Ümit amca. Yani beklediğim gibi."

"Güzel Sanatları tutuyor mu? Sen öyle istiyordun."

"Yani tutuyor gibi."

"İyi iyi. Hepinizin gönlünden geçen olsun inşAllah."

"İnşAllah."

-

Gece biraz daha Uğurlarda oturduktan sonra bizimkiler ile buluşup sahile gitmiştik. Sonra da evlere dağılmıştık zaten hepimiz yorulmuştuk.

Ertesi gün de Okanlarda buluşmuştuk. Bizim arkamızdan annemler de gelmişti. Hatta babamlar çoktan mangalın başına geçmişti bile. Bizde hep birlikte terasa çıkmıştık.

"Yeni gelinler de buradaymış." Diyerek yanımıza geldi Mihrimah abla.

"Ay abla sen de mi?" Diyerek sitem etti İrem.

Giritli Mahallesi | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin