"Yapma!" Diye çığlık attım. "Utku saçmalama."
Koşmaya başladığımda Utku'da koşmaya başladı. "Ya hayır!" Diye bağırdım tekrar. "Egemen tutsana şunu!"Bu gün bayramın 2. günüydü. Biz de bizim evin arka bahçesinde oturuyorduk.
Boş boş otururken Utku içeriden buzlu su getirmiş ve üzerinden dökeceğim diye tutturmuştu.Evin yanından bahçeye gelen Uğur abiyi görünce koşarak yanına gittim. "Feraye?" Dediğinde bir şey söylemeden arkasına geçtim. "Ya alt tarafı su ne olacak?" Dedi Utku.
"Manyak ya! Uğur abi çekilme sakın, bak üzerime dökecek suyu." Dedim.
"Oğlum manyak mısın?" Diye sordu Uğur abi Utku. "Oda soru mu?" Dedim gülerek.
Utku bana doğru yaklaşınca Uğur abinin kolunu tutup önüme siper olarak tuttum ve Utku buz gibi suyu Uğur abinin üzerine boşalttı.
"Utku."
"Efendim abi." Dedi korkuyla. "Kaç."
"Abi hayır bak Feraye yüzünden oldu." Dedi Utku.
Ama nafile. Bahçede uzun bir koşuşturmanın ardından sonuç tatlıya bağlandı.
"E hadi gitmiyor muyuz?" Diye sordu İrem. "Gidelim." Dedi Burak abi de. İrem ona bakarak gülümsedi. Aralarında ki şey hala şaka gibi geliyordu ama gerçekti.
"Gidelim o zaman haydi. Ozan ve Mihrimah zaten Bursa da direk oraya gelecekler." Dedi Uğur abi."Uğur abi sen üzerini değiştirmeyecek misin?" Diye sordum. Üzerine kısa bir bakış attı. "Yok ya, hava sıcak zaten kurur şimdi." Dedi.
-
Yaklaşık bir saatlik yolculuğun sonunda Kültürparka gelmiştik. Burası büyük bir partkı. Normal çocuk parklarının, yeşillik alanların olduğu bir yerdi. Ve içinde kocamanda bir lunapark vardı. Her sene illaki bayramda gelirdik buraya.
"Ne yapacağız şimdi?" Diye sordu Egemen. "Baştan dolaşım lunaparka gece girelim bence." Dedi Burcu. "Bence de." Dedim bende. "O zaman öyle yapalım." Dedi Burak abi.
"Ozanlar gelmişler." Dedi Uğur abi yürürken. "Neredelermiş?" Dedi Burak abi. "Geliyorlar." Dedi Okan.
Ozan abi ve Mihrimah abla da gelince hep birlikte dolaşmaya başladık. Hava kararmaya basılmıştı.
"Yemeği lunaparka girmeden mi yiyelim çıkınca mı?" Diye sordu Okan. "Çıktıktan sonra." Dedi Uğur abi sonra da Utku'ya bakıp devam etti. "Size belli olmaz kusarsınız falan, hiç gerek yok."
Haklıydı. Çünkü Utku ve Okan'ın saçma sapan ne varsa binceklerine emindim.
"İlk neye binelim?" Diye sordu Burcu lunaparktan içeriye girerken. "Biz balarine bineceğiz." Dedi Utku. "Kim kim?" Diye sordum. "Egemen, ben, Okan."
"Ben ona binmem." Dedi Burcu. "Her yeri dönüyor."
"Aynen." Dedim hızla. "Siz bekleyin o zaman sonra da hızlı trene bineriz." Dedi Egemen. "Aynen."
Onlar bilet alıp balerine binerken bizde bir kaç tane bilet aldık.
"Bak, bak gerizekalılara bak kusacaklar kesin." Dedi Ozan abi. "Demesene çocuklara öyle." Dedi Mihrimah abla. "Yalan mı?"
"Nasıldı?" Diye sordum indiklerinde. "Dönüyor dünya!" Dedi Utku.
Onlar biraz daha kendine geldikten sonra Dönme Dolaba binmeye karar verdik. Ama tek vagona 6 kişi binebildiği için ikiye ayrılmıştık. Ben, Uğur abi, Burcu, İrem ve Burak abi bir taneye, Ozan abi, Okan, Mihrimah abla, Egemen ve Utku'da birine binmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giritli Mahallesi | Tamamlandı
HumorArkamdan "Mudanyanın bütün sokakları denize çıkar," diye bağırdığında ona döndüm. Bir süre yüzüme baktı sonra daha sakin bir şekilde devam etti, "Benimse bütün sokaklarım sana çıkıyor." 28.08.2020 #Sevgili 1 10.10.2020 #GenelKurgu 1 23.10.2020 #Roma...