30 zaw

1.2K 134 4
                                    

"လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၁ႏွစ္ အရာရာတိုင္းက ၿပီးျပည့္စုံၿပီး ေပ်ာ္႐ႊင္ဖို႔ေကာင္းခဲ့တယ္ ေမာင္ေလးတို႔မိသားစုေကာအန္တီတို႔မိသားစုပါေပါ့ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္လည္း အရမ္းစည္းလုံးၿပီးခ်စ္ခင္ခဲ့ၾကတာ အဲ့ဒီကံဆိုးတဲ့တစ္ေန႔ကိုမေရာက္ခင္ထိေပါ့  မွတ္မွတ္ရရ သမီးရဲ႕၎ႏွစ္ျပည့္တဲ့ေမြးေန႔ ေတာင္ကုန္းတစ္ခုကို ခရီးထြက္ခဲ့ၾကတယ္ ေမာင္ေလးက ေမြးေန႔လက္ေဆာင္အေနနဲ႔ Mini carေလးဝယ္ေပးခဲ့တယ္ေလ လူႀကီးေတြက ေန႔လယ္စာအတြက္ျပင္ဆင္ယာယီတဲထိုး လုပ္ေနၾကတုန္း သမီးက သူ႔ညီမေလး၊ ေမာင္ေလးရဲ႕သမီး ျဖစ္သူနဲ႔ ကားေလးပတ္ေမာင္းေနခဲ့တာ ဘယ္ကေနဘယ္လိုျဖစ္သြားလဲမသိပါဘူးကြယ္ သမီးေလးေကာ တူမေလးပါ ကားေလးနဲ႔အရွိန္လြန္ၿပီးေတာင္ေစာင္းေအာက္ကို က်သြားခဲ့တယ္ သမီးကကံေကာင္းလို႔ သစ္ပင္ေပၚေလးမွာတင္ေနခဲ့ေပမဲ့ ကံဆိုးလြန္းတဲ့တူမေလးက ပြဲခ်င္းၿပီး ဆုံးပါးသြားရွာတယ္ကြယ္ ငယ္႐ြယ္တဲ့ကေလးေတြျဖစ္ခဲ့တဲ့ မေတာ္တဆမႈဆိုေတာ့ တရားစြဲလို႔မရခဲ့ဘူး ဒါကိုေမာင္ေလးက အန္တီတို႔သမီးကိုတရားစြဲဆိုလို႔မရေတာ့ သူ႔ေယာက္ဖ၊ သမီးအေဖကေငြနဲ႔ဖိထားတယ္လို႔ထင္ခဲ့တယ္ အဲ့ဒီအေတာအတြင္းကလည္း သူတို႔လင္မယားကို စိတ္ေရာဂါ အၾကာႀကီးကုသေပးခဲ့ရတယ္ လြန္ခဲ့တဲ့၃ႏွစ္ေက်ာ္က အေျခအေနျပန္ေကာင္းၿပီး အရာအားလုံးကိုနားလည္လက္ခံၿပီး ေမ့ေမ့ေပ်ာက္ေပ်ာက္ရွိခဲ့ၿပီလို႔ ထင္ထားခဲ့တာ ျဖစ္သြားတာေတြအတြက္ အန္တီေတာင္းပန္ပါတယ္ကြယ္"

"အဲ့ေတာ့ ဒီကိစၥေတြအားလုံး အန္တီတို႔အတြင္းေရးေၾကာင့္ေပါ့ေလ ဟုတ္လား"

ဘတ္ဟြၽန္းရဲ႕လက္ကေလးကိုကိုင္ကာ လူနာကုတင္နားက မခြာႏိုင္တဲ့ခ်န္းေယာလ္က ဆယ္ဟြန္းတို႔ က်န္တဲ့လူေတြနဲ႔ ရဲအရာရွိေတြကိုေျပာျပေနတဲ့ သူေ႒းကေတာ္ကိုလွမ္းေမးလိုက္ေတာ့

"ေတာင္းပန္ပါတယ္ကြယ္ အန္တီကိုယ္တိုင္လည္း အခုမွ သိခဲ့ရလို႔ပါ သူ႔စိတ္ထဲ အစြဲႀကီးၿပီး ဒီလိုေတြေလွ်ာက္လုပ္ေနတာကို"

"ဒါဆို အကိုဘတ္ဟြၽန္း အမ်ိဳးသားကေကာ"

တုန္လႈပ္ေနတဲ့ဆယ္ဟြန္းကို ရင္ခြင္ထဲဖက္ထားလ်က္ ဂ်ဳံအင္ကေမးလိုက္ေတာ့

ခ်စ္ရပါေသာေမာင္ေမာင္ဗိုက္(ချစ်ရပါသောမောင်မောင်ဗိုက်)Where stories live. Discover now