Bu benim ilk hikayemdi, ilk emeğim, ilk hayalimin yazıya dökülüşüydü...
Aldığım tepkiler, okuyucularımın yorumları, okuyucu sayısı belki zor zamanlarda yüzümü güldüren yeğane şeylerdi.
Zeazem'in devasa katkı ve desteği asla yok sayılamaz. Onlara çok teşekkür ederim :)
En büyük sevincim ise hiçbir okuyucumu "Hadi yeni bölüm nerde kaldı?" gibi gecikme isyanlarına teşvik etmeden hayırlısıyla bitirdim :) Bende bir wattpad okuyucusu olarak en çok sıkıntı çektiğim konu bu olduğu için değiniyorum :)
Okuyan herkese sonsuz teşekkürler.
Daha final yapmadan sadece finalin hazır olduğunu duyunca bile o kadar güzel mesajlar aldım ki hikayenin devamı konusunda... Size minnettarım. Her bir okuyucum aşığım :)
Belki finali hoşunuza gitmeyecek, kötü bitti diyceksiniz ama evet zaten kötü bitmişti.
Böyle bir finalle hayal kırıklığına uğrattıysam özür dilerim ama Merve ölmeliydi. İçimde ölen bir Merve vardı ve hikayede yaşayamadı...
Altı ay kadar bir sürede aşkla şevkle yazarak tamamladığım bir hikayeydi, bu kadar kısa sürede bitirmeyi planlamamıştım ama her klavyenin başına geçtiğimde sizin sayenizde daha fazla daha fazla yazma isteği doluyordu içime.
Belki başka kitaplarla, belki mutlu sonlarla çıkarım karşınıza...
Herkese çok teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA
Teen FictionEğer sol tarafımda atan şeye engel olabilseydim, senden uzak dururdum.