The story of Wildflower

3K 56 2
                                    

𝐯𝐞𝐧𝐨𝐯𝐚𝐧𝐢𝐞: Venujem všetkým, ktorý mi pomáhajú plniť si moje sny. Nikdy neprestaňte snívať. Ďakujem, že ste dali šancu tomuto príbehu🖤


Postavy a miesta nie sú skutočné a boli vymyslené iba na účely tohto konkrétneho príbehu. Akákoľvek podoba zo živými alebo mŕtvymi ľuďmi alebo inými, už existujúcimi, fiktívnymi postavami je čisto náhodná. Všetky postavy boli vymyslené bezprostredne na základe autorkinej predstavivosti. Všetky negatívne narážky na témy ako psychické zdravie, nezákonné aktivity (pitie alkoholu, požívanie drog, zverejňovanie osobného obsahu atď...), znásilnenie boli spracované na účely príbehu a neboli myslené na to niekoho uraziť alebo spôsobiť nejakú inú škodu.


𝐭𝐫𝐢𝐠𝐠𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠: sex, mentálne choroby, pitie alkoholu a používanie iných návykových látok, použitie vulgarizmov, znásilnenie

𝐜𝐨𝐩𝐲𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭: ©maruska154 Všetky práva sú vyhradené. Žiadna časť tejto publikácie sa nesmie kopírovať a rozmnožovať za účelom rozširovania v akejkoľvek forme alebo akýmkoľvek spôsobom bez písomného súhlasu autorky. (Okrem krátkych úryvkov /citátov/ s uvedením názvu knihy a autora.) Pod copyright spadajú aj všetky grafické časti tejto publikácie (cover, banner, character aesthetics), ktoré je zakázané kopírovať a rozmnožovať.

všetky práva na grafiku vyhradené

𝐚𝐧𝐨𝐭á𝐜𝐢𝐚 "Florence Spencerová si žije svoj neuveriteľne nudný život v ešte nudnejšej časti Londýna, keď sa jej mama rozhodne, že sa odsťahujú. A to nie do iného domu o blok ďalej, ale do Austrálie. Ako sa neskôr Florence dozvie za týmto nečakaným rozhodnutím jej mami nie je iba kríza stredného veku, ale muž. Konkrétne veľmi úspešný, ovdovený muž s domom na pláži a super sexi synom, ktorý hrá basketbal a patrí do elitnej skupinky vyvolených študentov na Stonewallskej akadémii. Zo všetkých ľudí na prestížnej akadémii však Florence padne do oka iba jeden. Odmeraný a mysteriózny kapitán basketbalového tímu so slabým miestom pre umenie, ktorý odhalí všetky jej tajomstvá na prvý pohľad."

-







PRE VIAC DENNÝCH PRÍSPEVKOV SLEDUJ MÔJ INSTAGRAM: maruska154_onwattpad :)

PRE VIAC DENNÝCH PRÍSPEVKOV SLEDUJ MÔJ INSTAGRAM: maruska154_onwattpad :)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The story of WildflowerWhere stories live. Discover now