Epilogue

1.2K 49 0
                                    

Do konca zápasu ostávala iba minúta. Stonewallský draci prehrávajú presne o jeden, jediný bod. Všetci sú napätý. Hlavne fanúšici Stonewallu, ktorý s napätím čakajú či ich škola vyhrajte finále školskej ligy posledný krát s rovnakým zložením tímu.

Hunter posunie loptu Tuckerovi, ktorý ju rýchlo posunie Wilderovi. Vedľa mňa je Bria taká napätá ako struna, rovnako ako ja a Amelia. Chalani veľa trénovali a čakali presne na tento moment. Aby pre svoju školu posledný krát vyhrali pohár.

Wilder sa rozbehne smerom ku súperovmu košu. Chvíľu to vyzerá ako beznádejná akcia. Až kým sa jeden z jeho súperov nepotkne a nespadne. Zrazu ma Wilder úplne prázdnu cestu ku košu. Rozbehne sa a hodí loptu ku košu. V tej chvíli akoby celá škola zastala a čakala. Lopta preletí sieťov a keď sa na tabuli skóre objaví 23:22 pre Stonewall ozve sa klaksón a je koniec. Vyhrali sme!

Chalani sa všetci nahádžu na Wildera a začnú oslavovať. Wilder ma s veľkým úškrnom na tvári vyhľadá v dave ľudí na tribúne. Ja ho sledujem s rovnakým úškrnom a žmurknem naňho keď sa nám stretnú pohľady.

Chalani vyjdú zo šatne o pol hodinu neskôr s revom a výkrikmi, ktoré pochádzajú zväčša od Tuckera. Zdá sa, že ten je už pod vplyvom, hoci afterparty sa ešte ani nezačala. Afterparty, ktorú mal organizovať on v jednej z mnohých víl svojich rodičov. Na druhej strane Bria je za nami a momentálne veľmi zaneprázdnená skúmaním ústnej dutiny nejakého chlapca, ktorého nepoznám.

Bria a Tucker sa rozišli. Obaja to niesli veľmi ťažko a snažili sa prekonať vlastnými spôsobmi, ktoré ale vôbec neboli zdravé. Posledný mesiac sme ja a Wilder boli ako psychológovia pre nich oboch. Naše snahy sa nestretli takmer so žiadnou odozvou.

Keď uvidím svojho frajera s úsmevom od ucha k uchu, ako hrdo kráča po parkovisku s úškrnom sa rozbehnem oproti nemu a skočím mu do náručia. Samozrejme, že ma chytí. Je ako moja záchranná sieť, vždy ma chytí. Nohy mu obtočím okolo pása a moje ruky okamžite zamieria do jeho vlasov, stále trochu vlhkých od sprchy.

,,Vyhrali ste!" Poviem hrdo pred tým ako sa mu prilepím na pery. Odtiahneme sa od seba až o niekoľko sekúnd neskôr, keď sa okolo nás rozľahne hlasné výskanie Wilderových spoluhráčov. Do líc mi vstúpi trocha červene, ale zoskočím z neho. Väčšina z tých chalanov je strašne super, ale niekedy mi lezú na nervy.

,,Neskôr," zašepká mi Wilder do ucha s prísľubom, ktorý mi na tele spôsobí zimomriavky.

,,Hej, kapitánovo dievča!" Ozve sa spoza mňa známi hlas a okolo pásu pocítim pár silných rúk. Josh, jeden z Wilderových mnohých spoluhráčov, ma zdvihne do vzduchu a zatočí mnou. Keď ma konečne postaví nohami na zem otočím sa k nemu a hodím sa mu rukami okolo krku.

,,Gratulujem k výhre!" zagratulujem mu šťastne.

,,Nepozeraj sa tak na mňa kapitán. Neukradnem ti ju! Ak niečo ty si viac môj typ ako ona." Hneď ako z Josha vypadnú tieto slová vyprsknem do smiechu. Wilderovi to také vtipné nepríde.

,,Neboj sa. Si môj typ." Poviem aby som trochu pomohla Wilderovmu pošramotenému egu a dám mu pusu na kútik pier.

,,Ešte že tak." Wilder sa na mňa sladko usmeje a venuje mi ešte jeden bozk. Odtiahneme sa, až keď sa ku nám dostanú zvuky, ktorými nám Bria jasne dáva najavo, aby sme prestali.

Pretočím na ňu oči, ale spolu s Wilderom nasadneme do jej auta.

//

Keď dorazíme do jedného z Tuckerových mnohých domov, privíta nás skvelá atmosféra. Do vnútra radšej vojdem až za Wilderom, ktorého sa držím ako kliešť aby som ho nestratila v dave. Josh, ktorý nás zbadá z druhej strany tanečného parketu, ktorý je rozložený v obývačke, začne kľučkovať ku nám pomedzi všetkých podnapitých tínedžerov.

,,Ahojte! Kapitán asi by si mal ísť za Tuckerom. Pred chvíľou sa vyhrážal Nathanielovi. Je možné, že sa utopí vo vlastnom bazéne." Kým stihnem zaregistrovať čo sa vlastne deje Wilder sa už tlačí davom smerom k východu, pravdepodobne aby zachránil svojho kamaráta. Josh sa otočí ku mne: ,,A ty potrebuješ niečo na pitie!"

Ani sa nenazdám a som ťahaná smerom ku kuchyni. Na ostrovčeku v strede je vyložená celá vinotéka a pravdepodobne všetok alkohol, ktorý by Tuckerovi v normálnom obchode predali.

,,Koľko je tu ľudí?" spýtam sa, zatiaľ čo hľadám niečo nealkoholické pre Wildera.

,,Neviem, niečo okolo sto. Stopäťdesiat, možno." Pokrčí plecami Josh, ktorý je zaneprázdnený otváraním fľaše piva o kuchynskú linku. ,,Počul som, že prišiel aj druhý tím." Vlastne ani neviem prečo ma to prekvapuje. Za ten krátky čas, ktorý som v Austrálii som si už zvykla na Tuckerové party, ktoré boli úplne mimo môjho chápania. Na normálnych stredoškolských večierkoch išlo hlavne o to, aby nikoho nechytili. Keď vám však v predzáhradke vracali do kríkov traja ľudia naraz, asi každému došlo čo sa tu deje. Aj tak sa nezdalo, že by to niekoho z Tuckerových bohatých a mocných susedov zaujímalo.

Do jednej ruky vezmem svoj pohár s vodkou a kolou, a do druhej Wilderove nealko. Už sme sa rozprávali o alkohole a dohodli sme sa na tom, že ja môžem piť koľko chcem. Záležalo mi však na tom aby sa aj Wilder cítil dobre, takže som to zvykla limitovať.

Podarilo sa mi prekľučkovať až do druhej obývačky, bez toho aby som na niekoho vyliala obsah dvoch pohárov. Niekoľko ľudí sa mi pozdravilo čo ma ešte stále prekvapovalo, hoci sme s Wilderom chodili už pol roka.

Nakoniec som ho uvidela ako sedí na gauči a niečo dohovára Tuckerovy, ktorý má očividne dosť.

,,Ťažká noc?" Sadnem si Wilderovi na kolená, pretože nikde inde sa to nedá. Na gauči okrem nás a Tuckera sedí ešte Amelia a Hunter a na úplnom konci Bria. Podám mu červený plastový pohárik do ruky.

,,Nealko," ubezpečím ho, hoci sa to ani nepýtal.

,,Ďakujem," povie a na pery mi vlepí bozk.

Ani sa mi nechce uveriť, že keď som pred niekoľkými mesiacmi sedela v lietadle smerom sem, myslela som si, že môj život sa skončil. Namiesto svojho strašného konca som tu však našla skvelého nevlastného brata, dve najlepšie kamarátky a jeho. Nikdy by ma nenapadlo, že ja, dievča z Anglicka, a on, chlapec z New Yorku, sa stretneme práve tu. V Austrálii. Ako človek som sa úplne zmenila. K lepšiemu. Stále som to bola ja. Stále som milovala maľovanie a stále som všade nosila svoj čierny náčrtník. Stretla som však niekoho, kto zmenil môj pohľad na život. Hoci Wilder zvykol hovoriť mne, že som ho zachránila. Myslím si, že to bolo presne opačne. On zachránil mňa. Keď ma Austin znásilnil stratila som kúsok seba. A hoci to obdobie mi navždy bude pripomínať tetovanie poľného kvetu za mojim uchom, nikdy to nemal byť celý môj príbeh.

,,Ľúbim ťa," pošepne mi Wilder na pery.

,,Aj ja teba."

Nie, pretože môj príbeh, mal byť celú dobu toto...


Nie, pretože môj príbeh, mal byť celú dobu toto

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
The story of WildflowerOnde histórias criam vida. Descubra agora