Arkadan koşarak gelen Jungkook'a kaydığında gözüm kısa bir bakışma gerçekleşmişti aramızda. Yaraları bugün daha derin duruyrodu hatta yerine yenileri dahi eklenmişti.
"Konuşmamız gerekiyor."
...Hoseok oturduğu yerden sinirle soluyarak ayaklanmıştı.
"Hayır gerekmiyor.
Jennie'nin sesi ile Taehyung'un bakışları onu bulmuştu. Ardından da kafasını eğmiş ve hiçbir şey dememişti.
"Siktirin gidin asabımı bozmayın benim."
"Jin. Bak buraya kavga etmeye gelmedik ve amacımız kötü falan da değil."
"Hadi lan oradan puşt. Sizin asıl amacınız belli değil miydi?"
"O amacın dışındayız artık Hoseok. Sana yemin-"
"Öyle dememiştiniz. Hayatımızı boka sarmaya çalışmadınız mı? O da yetmezmiş gibi bu sefer-"
"HOSEOK! Çok ciddiyim."
Bu süreçte ben hiçbir şey demiyordum. Yalnızca denilenleri dinliyor ve öylece bomboş bakıyordum.
Kafamı kaldırdığımda Jungkook ile bakışlarımız birbirini bulmuştu. Şaşkın ve üzgün bir yüzle bakarken ben de en ufak bir tepki dahi yoktu. Bomboştum...yorgun ve bitkindim. Sonunda hiç çıkarmadığım sesimi çıkarmış ve düz bir sesle sormuştum.
"Jimin nerede?"
Tüm bakışlar bana dönerken hepsi anlamaz bakışlar ile bakıyordu.
"Bilmiyorum."
"Ne yapacaksın Jimin'i?"
"Merak ettim. Seni ilgilendirmiyor ne yapacağım."
Ters cevabımla birlikte masadan ayaklanmıştım.
"Laf kalabalığı yapmayın ve defolun aksi takdirde zoru kullanmak zorunda kalacağım."
Düz bir ifade ile konuşmuş ve arkamı dönerek eve doğru ilerlemiştim. Eve girdiğimde ilk işim odama çıkmak olmuştu. Odaya çıkıp kendimi yatağa bırakmıştım. Yüzsüz gibi karşımda dikilip gözlerimin içine bakıyordu bir de. Ben bu çocukla ne yapacaktım? Böyle karşıma çıkmaya devam ederse nasıl unutacaktım?
Telefonumun sesi ile kafamı yattığım yerden kaldırıp gelen bildirime bakmıştım.
Bilinmeyen Numara: Gece ikide attığım konuma git.
Lisa: Neden gece?
Bilinmeyen Numara: Çünkü ben öyle istiyorum.
Lisa: Senin isteyip istememen gram umrumda değil.
Bilinmeyen Numara: Jennie de umurunda değil o zaman.
Ya da Hoseok, Jin?Lisa: O lanet çeneni kapat ve konumu at.
Bilinmeyen Numara: Şöyle uslu bir kız ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Price of Love
FanfictionHayatında en güvendiğin insandan bile güçlü bir darbe yiyebileceğini Lisa çok iyi öğrenmişti... Kim bilebilirdi ki acımasız bir oyunun iki genci birleştireceğini? ~17/04/2020~