Koltukta oturmuş televizyonda tek tek kanalları gezerken izleyecek bir şeylerin olmaması canımı sıkıyordu. Koca salonda tek başıma oturmuş yapacak bir şeyler düşünürken aklıma Jennie gelmişti. O iyi değil gibiydi. Ya da ben fazla kuruntu yapıyordum her zaman ki gibi. Fakat bu sefer kafamda uydurmadığıma emin gibiydim.
Kolumdan çekiştirip hızla o evden çıktığımız da vücudu titriyordu fakat bunu belli etmemeye çalıştığı açıkça belliydi. Canını sıkan bir şeylerin olduğuna emindim fakat ne olduğunu kestiremiyordum.
Yarım saat önce
Jennie hızla ilerlerken kolundan tutup durdurmam ile adımları durmuştu.
"Jen ne oldu?"
"Bir şey olduğu yok Lisa sadece...sadece kendimi çok iyi hissetmiyorum."
"Az önce iyiydin."
"Az önce iyiydim şuan değilim, eve gidebilir miyiz artık? Lütfen."
Yalvaran bakışlar ile bana bakarken onu reddetmek çok zordu. Yavaşça başımı aşağı yukarı onaylar biçimde salladığımda çoktan önüne dönmüş ve eve girmişti.
ŞİMDİ:
Eve geldiğimiz andan beri Jennie odasından çıkmamıştı ve bir şey olup olmadığını merak ediyordum. Onun üzülmesini dahi istemezken moralinin neye bozulduğundan haberim yoktu.
Huzursuz bir şekilde oturduğum yerde kıpırdanarak ayağa kalktım. Yanda duran tüylü terliklerimi giydikten sonra üzerimde ki ince hırkanın düşen kollarını düzelterek adımlarımı Jennie'nin odasına yönlendirdim.
Odanın önüne gelip durduğum da içeri girip girmemekte tereddüt etsem de kapıyı tıklatmış ve ses gelmesini beklemeye başlamıştım. Ses gelmeyince ikinciye tıklatmış ardından yavaşça kapıyı açıp içeride Jennie'yi aramıştım.
Yatağında kafasına kadar örtüsünü çekmiş uyuyordu. Uyuduğunu gördüğüm de daha fazla ses yapıp uyandırmamak için sessizce kapıyı kapatıp odadan çıkmıştım. Eski yerime geldiğimde masanın üzerinde duran telefonumun titreşimi ile dikkatimi o yöne vermiştim. Mesajı atan kişiye baktığımda Jungkook'un adı ile yüzüme ufak bir tebessüm yerleşmişti.
Jungkook: Selam Lisa :)
Nasılsın?Lisa: Ah iyiyim Jungkook sen nasılsın?
Parmaklarımı telefonun klavyesinde gezdirip cevap yazdıktan sonra telefonu geri masaya bırakmıştım. Fakat gelen bildirim sesi ile bıraktığım yerden tekrar almak zorunda kalmış ve bu oturduğum koltuktan bir kez daha eğilmeme sebep olmuştu.
Jungkook : Ben de iyiyim ama aniden gittiniz bir şey mi oldu?
Yani iyi misiniz?
Bir sıkıntı varsa halledebilirim biliyorsun değil mi?Yazdıkları gülümsememe sebep olurken bizi böyle düşünmesi hoşuma gitmişti doğrusu.
Lisa: Sakin ol şampiyon.
Bir şey olmadı sadece Jennie kendini çok iyi hissetmiyordu.Jungkook : Yapabileceğim bir şey var mı?
Şuan nasıl iyi mi?Lisa: Şuan odasında uyuyor.
Ve çok teşekkür ederim böyle merak ettiğin için... :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Price of Love
FanficHayatında en güvendiğin insandan bile güçlü bir darbe yiyebileceğini Lisa çok iyi öğrenmişti... Kim bilebilirdi ki acımasız bir oyunun iki genci birleştireceğini? ~17/04/2020~