Genegeerd

588 10 0
                                    

De hele ochtend heb ik nagedacht over wat mijn broer had gezegd, Maar door een pijnlijk gevoel kwam ik niet verder dan ; au.

Het was heimwee. Ik miste mijn oude huis, mijn oude vrienden en zelf een beetje mijn oude leven, zonder chaos, zonder mysterieuze uitspraken waar ik de betekenis niet van snapte. Misschien moest ik David of mijn oude vriendin Haley bellen? David viel af, want ik haatte hem na zijn stomme telefoontje de dag voor ik verhuisde.

Ik pakte mijn witte IPhone 4 en zocht Haley. Natuurlijk stond ze nog bij mijn favorieten, want toen ik nog in mijn vorige huis woonde, waren we als zusjes.

Piep.....piep.....piep.....piep..... 'Dit is de voicemail van Haley Sparks, spreek een bericht in na de toon, en wil je teruggebeld worden? Laat dan ook je naam en telefoonnummer achter. Alvast bedankt, en een prettige dag....piep:

'Hee Haley! Met Yara, ik miste je en wilde even bijkletsen, bel me terug!!'

--------------------------------------

Nooit gedacht dat huiswerk zo fijn kon zijn, zo liet ik de heimwee even achter me.

Alweer een krakend geluid, mijn deur.

Deavon.

'Hoe kom jij hier binnen? Mijn broer zou je nooit binnenlaten.'

'Ook hallo! Ik had de mazzel dat Luke bij je buren is.' Hij ging op mijn bed zitten.

'En hoe kwam je langs mijn ouders?'

'Simpel, ik ben je huiswerkmaatje.' Ik keek naar een jongen met de mooiste lach die ik ooit had gezien.

'Oh, okee! Hoe kan het eigenlijk dat jij bij mij in hetzelfde jaar zit, terwijl je bijna 2 jaar ouder bent?'

De lach op zijn gezicht verdween, en werd ingeruild voor een denkgezicht.

'Tja, ik heb nog geen zin om door te gaan met studeren of werken.'

Een leugen, dat zag je meteen.

'Okee, maar waar kom je voor?' Ik bergde mijn huiswerk op, want ondanks dat hij had gezegd dat we huiswerkmaatjes waren, wist ik dat hij daar niet voor kwam.

'Ik wil je iets vertellen en daarna laten zien'

Madly in loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu