Daar lag hij dan, mijn perfecte vriendje. Het enige wat niet perfect aan hem was, was het feit dat hij niet bij bewustzijn was. Dood was hij dan wel niet, maar zo voelde het wel.
'Gaat ie Yara?' Natuurlijk ging het niet.
'Voor de omstandigheden wel ja.' Ik ging zitten op de stoel naast Deavon's bed, zodat Grace me niet meer hoefde vast te houden vanwege mijn been.
'Zal ik je even alleen laten met hem?'
'Graag Grace.'
Ze verliet Deavon's slaapkamer.
'Kom alsjeblieft terug Deavon.' Toen ik dat zei moest ik op de een of andere manier denken aan Luke. Hoe zou het met hem gaan? Eigenlijk zou ik daar niet aan moeten denken, hij had mijn been verwondt, en mijn vriendje in een soort coma geholpen. Toch moest ik weten hoe het met hem was.
-----------------------------------
'Grace, hoe gaat het met Luke? Ik weet dat het raar is dat ik dat vraag.'
Een walgende blik was te zien op Grace's gezicht.
'Je moet iets weten over de gevechten van onze soort. Er is altijd een verliezer, en je verliest pas als je tjah... Als je dood gaat.' Ik voelde hem natuurlijk aankomen.
'En Luke was zeker de verliezer? Maar hoe komt Deavon dan in coma?' Warme tranen vloeiden over mijn wangen.
'Als wij andere vampiers, beschermers, of mensen van de koninklijke stand doden, dan raken we in een soort coma. Hij komt daar alleen uit als wij op de juiste manier voor hem zorgen.'
'Ik moet nu naar mijn ouders Grace, het gaat vast vreselijk met hen.' Ik probeerde alvast op te gaan staan, maar mijn been liet dat niet toe.
'Je ouders denken dat hij een auto-ongeluk heeft gehad, en dat jij ook geraakt werd. Ze denken dat je nu in het ziekenhuis ligt, maar vanmiddag mag je weer weg, dus dan kan je naar ze toe.'
'Okee.'
Ik besefte het nog niet helemaal. Mijn broer was dood.
---------------------------------------
Hee, Lotte hier!
Ik schrijf verder als ik 12 votes heb.
JE LEEST
Madly in love
VampireNet nu Yara een nieuw begin wil maken op haar nieuwe school, lijkt alles mis te gaan. Een mysterieuze jongen negeert haar eerst, maar lijkt er daarna op terug te komen. Haar oude vrienden lijken haar totaal te vergeten en niet te vergeten haar eerst...