Yok olamaz, dur
Dur gidemezsin
Gözlerimin rengi dur
Bulutlara dönemezsin
Yok alamazsın beni deli zaman, dur
Ömrüme o kurşuni renkleri süremezsin...
Bölüm Şarkısı: Sezen Aksu-Kurşuni Renkler
*****************************************************
"Nasıl geçti bu hafta?"
Sahara, Seda hanımın sorusuyla bakışlarını yerden kaldırdı ve kadının gözlerinin içine baktı. Mersin'de Bilal'le birlikte yaşadığı her şey tek tek canlandı gözünde.
Bilal'in sürprizi, deniz kıyısındaki halleri, kutlama yemeği...Dönüşte ormanda mahsur kalmaları bile o kadar güzeldi ki...
"Çok güzeldi"
Bunu söylerken dudakları yukarı kıvrıldı. Seda hanım üçüncü seansta ilk kez Sahara'yı böyle görüyordu.
"Kabuslar devam ediyor mu?"
Bu soruyla birlikte Sahara'nın yüzü düştü.
"Aslında hayır. Yani... Eskisi gibi her gün kabus görmüyorum ama dün gece gördüğüm şey çok korkunçtu."
Bunu söylerken mavileri buğulanmıştı genç kızın.
Seda hanım anlatmasını isteyince Sahara anlatmaya başladı;
"Rüyamda Bilal'le deniz kıyısındayız. Kahkahalar atarak koşuşturuyoruz. Ben kaçıyorum, o da beni yakalamaya çalışıyor. Hava tertemiz, deniz çok güzel."
Bu kısma kadar tebessümle anlatmıştı genç kız ama burdan sonra birden yüzü düştü;
"Sonra gökyüzünü birden kara bulutlar kapladı. Şimşekler çakıyor, hava gürlüyor. Bilal'le korku içinde birbirimize bakıyoruz. Ne olduğunu anlamaya çalışıyoruz.
Bir anda Bilal'in arkasında Ebubekir belirdi. Korkunç bir surat ifadesiyle bize silah doğrultuyordu. Ben o tarafa bakınca Bilal de arkasını döndü ve Ebubekir'i gördü. Elindeki silahı da görünce beni arkasına alarak silahın önüne geçti. Tam o sırada Ebubekir silahını ateşledi ve Bilal'i vurdu. Çığlık attım ama sesim çıkmadı.
Bilal kollarımın arasına kanlar içinde yığıldı."
Son cümlesinden sonra gözünden iki damla yaş aktı Sahara'nın.
"Anlıyorum Sahara hanım. Kabusların henüz tam anlamıyla kesilmesini beklemiyoruz tabiki ama her gözünüzü kapattığınızda gördüğünüz kabuslar artık haftada bire düşmüş. Bu çok iyi bir gelişme. Buraya ilk geldiğinizde uyumaya korkuyordunuz, yanlış mıyım?"
Sahara buğulu gözlerle başını sallarken, Seda hanım kalemini önündeki not defterine götürdü ve notunu aldı;
"Bilal'i kaybetmekten korkuyor."
*****************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD-I SABA
General Fiction"Girebildiğin gönül, memleketindir..." 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 Basit bir yaşam hikayesi olmayan Sahara'nın Bilal tarafından yeniden yazılan hikayesine tanık olmaya var mısınız? Bad-ı Saba : Doğudan esen hafif ve hoş rüzgar, seher yeli. Divan edebiyat...