#67

488 34 19
                                    

#67

November 11, 2020

Messenger

Herson Montoya

1:07 AM

Isle:

Is liking someone akin to feelings?

Herson:

Yes! Ang talino mo pero talaga Isle Vander Yu! Keep up tayo diyan.

Isle:

Even if you like her just because of her personality? More like admiration.

Herson:

Sige, lokohin mo sarili mo.

Practice 👏 What 👏 You 👏 Preach 👏

Seen

Herson:

Thanks, Herson. You're the best best friend ever. Wala ba tayong ganu'n diyan?

Okay. You're welcome, seener.

Seen

Isle:

Kilala mo ba ex ni Anyer?

Herson:

Hindi mo gawing topic niyo?

Isle:

Gago ka?

Herson:

Oo. Noon.

🤪

Tangina kasi 'to. Alam mo kung hindi magandang impluwensiya si Mona, hahayaan kita sa lusak magdusa!

Isle:

Ge, salamat na lang.

Herson:

Ito lang. Isa lang. Sabi mo nga, Anyer's a closed-off wall and you're not alone in feeling that. Mona knows her ex since isang taong tumira dito 'yun before leaving Anyer.

Isle:

Do you have a name?

Herson:

Ric? Rick Sarmenta? Sarmiento? I forgot the fuck's full name pero hindi ko matanong si Mona. Mahal ko girlfriend ko pero mabubuko tayo.

Don't worry. This will only be between us. Just like what you did to me, I will let you figure this out yourself. Lintik lang ang walang ganti!

Seen

Isle:

Merrick Sarmiento?

Seen

Herson:

Wait. How did you know?

Seen

Isle:

Ah, shit. I think I know where I fucked up.


Herson:

Do you know this Merrick guy?

Isle:

Everything makes sense now. That's why she cried!

Herson:

Alam mo? Sayo ako, erp. Biruin mo? You made Anyer cry?! Sinong mas masahol sa atin?

Isle:

Hindi ko alam! Tinanggihan niya 'yung event na 'yun pero pinilit at ininsulto ko pa siya.

Herson:

Anong event?

Isle:

Engagement party. The woman, who now I realize was the one she was left for, called and asked if we can accept an order off 200 goodie bags of cookies as their giveaway.

She gladly accepted that until she saw the names.

Herson:

🤦‍♂️

You didn't know, I'll give you that. But still, good luck, bro.

/ / / /

Anjerica Martin

4:07 AM

Isle:

Hey, miss. Good morning.

Mahal mo pa rin ba ang tatay ni Tristan? Are you still pining for him?|deleted

Have a nice day today 😉

Suki ng Pag-ibigTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon