„I když šlo jen o poslední dodávku kokainu na jeho účet, ta loď která ho měla dovézt otočila směr kvůli slavnému Paynovi. Nebyl spokojený s tím co dělal a chtěl se vším přestat, chtěl žít normální život. Přísahám že jsem ho chtěl zabít. Zničil mi ten nejdražší kšeft v mém životě který mě měl udělat boháčem tak jako jeho. Potřeboval jsem se pomstít, opravdu hodně pomstít. Proto jsem nespal dny a noci, myslím že to byl měsíc. Marnil jsem svůj čas k tomu abych ho dostal do lochu ale hádej co má milá Anastasie. Ten idiot to udělal sám, nechal se chytit a chtěl zničit černé svědomí. Znal jsem ho dost dobře a nepředpokládal jsem že se změní, ale změnil. Když ho pustili dříve za dobré chování, byl to pěkný pátek co tam strávil ale policie měla málo důkazů na to aby šel sedět déle, jen díky mě. To já zaručil aby naše zločiny byli perfektní, aby se o nás nikdo nic nedozvěděl a on to všechno zničil. Pro mě to bylo málo, chtěl jsem víc. Cítím ve svých kostech že mi štěstí přeje, našel si nějakou holku. Ashe Bukatterová, vím o ní úplně všechno ale poslední dobou se nějak vypařila z povrchu země... Nic méně měla nějaké přátele které Liam k smrti nenávidí ale kvůli ní to musel překousnout. O tu holku tu celou dobu vlastně jde, náš milý Payne se zamiloval a myslí si že i ona může milovat jeho, zabíjel by pro ni a kdyby jsi má milá slyšela jak moc mi vyhrožoval, že se jí ani nedotknu! Tolik jsem toho o ní slyšel a napadlo mě něco skvělého. Jak by se jí asi žilo bez těch kamarádíčků? Byli jediní koho opravdu měla a ona byla jediná koho měl on. Ta situace byla tak jednoduchá, prostě jsem vzal ty kluky a čekal na odezvu. Už jen zbývají dvě věci, ta první? Chci od Liama dva miliony liber a jeho smrt, kterou si vlastnoručně vezmu, je to ta věc o které neví, ta sladká tečka ja dortu. A ta druhá? Chci tu holku, tak moc jsem se těšil až ji jednou poznám! A teď? Jaký z toho máš pocit Ashe?"
ČTEŠ
Tenká hranice {L.P} ✔️
FanfictionRázně se zamračil a přirazil mě ke zdi. Rukama mi obklíčil jakoukoliv možnost k útěku a zpřímeně mi hleděl do očí. „Proč tohle děláš co?" zasyčel a semnou to cuklo. „Jak jste zjistil kde 'bydlím'?" „Jak jsi přišla na nesprávnou odpověď?" Nikdy m...