72. kapitola-vnímání

1K 37 4
                                    

„Jednou jsem si na louku šla malovat, chtěla jsem zachytit krásu výhledu který se tama linul. Líbil se mi pohled na svět který vypadal úplně jinak. Jenže jsem spatřila jeho postavu i s Flickem a Brucem, jeho hyenama. Nevím co by se stalo kdybych neutekla a dělala jsem to často. Potulovala jsem se a vždy když jsem se přiblížila ke kraji lesa, měla jsem tendenci zpomalit"

„Jsi cvok"

Zasmál se nervózně Zayn a já kývla.

Jsem cvok.

„Pak se to stalo, uviděla jsem Monique která měla namířeno do místa vedle mého hotelu, což znamenalo že musela jít přes les jestliže si cestu chtěla zkrátit. Musela jsem jednat, kdyby mě tam našla už by mi nevěřila. Nenapadlo mě nic jiného než se schovat v lese. Byla jsem hloupá ale přísahám že jsem neměla na vybranou. Když jsem její postavu už nezahlédla, chtěla jsem odejít ale jeho hyena mi zkřížila cestu"

„Rozběhla jsem se do hlouby lesa a zakopla, do dnes si pamatuju Liama s úmyslem mě jednoduše odstřelit. Ale když se na mě díval, něco bylo jinak. Ošetřil mi kotník a už mě nikdy nechtěl vidět, jenže mě to nedalo a musela jsem mu poděkovat, když jsem mu donesla košík s omluvným obsahem a hlavně dopisem, vypadalo to nadějně do doby než si mě našel. Byl rozzuřený a nechtěla abych tam chodila. To bylo chvíly před tím než jsme se vsadili že les nezvládnu bránit, nakonec se z nás stali přátelé. Byla to ta doba kdy se stali přátelé i z nás, kluci"

Usmála jsem se na ně ale oni hltali každé mé slovo takže jsem raději pokračovala dál.

„Pokračovalo to návštěvami, hádkami a bůh ví čím, ale hlavně jsem zjistila že Liam a Monique jsou si blízcí a chrání se na vzájem"

„Cože?"

Vyhrkl Harry a měl co dělat aby se neudusil drinkem který ukradl Niallovi.

Dlouho jsem vás neslyšela 😅❤️ napište mi nějaký koment co si o tom všem myslíte, jak myslíte že to všechno dopadne?

Btw děkuji za 4k přečtení! miluju vás!

Tenká hranice {L.P} ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat