74. kapitola-chápeš?

1.1K 33 7
                                    

Flashback o pár dnů pozpátku.
Z pohledu Liama

Vím co se tady bude dít, až ty idioty kterým Ashe říká přátelé najdu tak nás v tu dobu najde i Simon. Tak to bývá, vždycky se objeví v tu nesprávnou chvíly. Proto tady mám dva plány, ten první je rychle utéct a ten druhý zní trochu složitěji. Vím že to moje všechno nazývané Ashe bude bolet, ale vím že kdyby si měl ten kokot Simon vybrat jestli zabije mě nebo ji, byla by to ona. Protože ona je poslední věc na které mi záleží víc než na čemkoliv jiném, nikdy jsem jí nedokázal nějak skvěle vyznat city, ale ona měla vždycky pochopení. Nic méně musím nastražit past na oba dva. Vždyť na tom není nic těžkého, vím jaké náboje používá, taktiky, způsoby, zbraně, výhružky bude to hračka. V první řadě se musím vypořádat s tím že zklamu Ashe. Protože když Simon uvěří že je mi jedno, nebude jí chtít zabít. Nezastřelí ji, vím že používá něco co člověka uspí. Zní to jako totální blbost ale jsou to fakta. Nic méně konečná část plánu, jak se zbavit Simona bude ta úplně nejjednoduší, když bude mít dost práce ze smíchu, jednoduše ho sejmu a společně s klukama a Ashe v náručí uteču, nic těžkého. Co by se mohlo pokazit?
Konec flashbacku

Z pohledu Ashe
Tak takhle to celou dobu je. Připadám si tak nesitelně hloupě. Celou dobu jsem si myslela že si jen hrál s mými city, ale on mě nazval jeho vším a já s ním zacházela takhle. Musím se nějak odčinit, nebude to zas tak těžké jednoduše mu vysvětlím všechno až nastane ta správná chvíle ale teď? Potřebuji si urovnat v hlavě to co se za poslední dny stalo, ale mnohem víc potřebuji teď vědět že je všechno v naprostém pořádku a já můžu žít tak jako před pár týdny.

Zbývá nám poslední kapitola od konce :( Já tak nechci ale budu se s váma muset rozloučit...
Nic méně jestli se vám mé přívěhy líbí, budu ráda za hlasování, koment a odběr nebo jak se tomu tady říká xd

Na mém kanále právě teď vyšel nový příběh No Judgement {N.H}
Budu ráda když na něj třeba jen mrknete, ily! ❤️✨👀

Tenká hranice {L.P} ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat