„Tak tedy....byli jsme si tak blízcí že by i hloupému došlo že u kamarádství nezůstaneme, stálo nás to hodně bolesti a hodně utrpení. Vždyť já stále nevím co tady dělám! Měla jsem být už dávno mrtvá!"
Rozpřáhla jsem ruce a zašklebila se.
„My ti to vysvětlíme, přece jen si to zasloužíš když ses nám svěřila ty"
Vydechl naoko zklamaně Harry a já se zadrhla.
„Určitě potkáš nějakou lepší Hazz"
Usmála jsem se a on mi úsměv opětoval.
„Jak jste to teda snášeli když jste nás poprvé viděli spolu?"
„No, my nemyslíme naráz ale já za sebe jsem si myslel že mi něco hodili do pití"
Zasmál se Zayn a my s ním.
„Vážně díky kluci, jsem ráda že jste mě neposlali někam a vydrželi to semnou"
„Musíš vědět že tě máme rádi Ashe, ať už se stane cokoliv"
Než mi Louis stihl položit ruku na rameno tak se od dveří ozvalo zaklepání.
„Můžu?"
„Jasně, pojď dál"
Neváhal a přisedl si na gauč vedle postele.
„My-my dva jsme spolu něco měli že?"
Pokračovala jsem ve svojí hře a byla si jistá že v tom kluci budou semnou.
„No ano, měli ale pochopím když ke mě nic cítit nebudeš"
Patrně jsem kývla hlavou a opět se opřela o chladnou zeď za mnou.
Tohle byla ta trapná chvíle ticha, kdy má na srdci každý tolik otázek ale neví jak začít.
„Tady Liam, je náš dlouholetý kamarád. Překvapuje mě že si ho nepamatuješ Ashe"
Mykl rameny Zayn a já nevěřícně zírala.
Všichni k němu hodili nenápadné nechápavé pohledy ale nakonec je stočili do úsměvu.
„Taky se divím"
Liam se mírně usmál a přijde mi že děkovně kývnul směrem ke klukům
„Takže....jaktože nejsem mrtvá?"
Všichni si vyměnili zamrznuté pohledy a já vytáhla obočí nahoru.
„Je na dlouho ti říkat jak jsem to domluvil ale můžu ti říct co jsem domluvil"
Navrhl Liam a já kývla.
ČTEŠ
Tenká hranice {L.P} ✔️
FanfictionRázně se zamračil a přirazil mě ke zdi. Rukama mi obklíčil jakoukoliv možnost k útěku a zpřímeně mi hleděl do očí. „Proč tohle děláš co?" zasyčel a semnou to cuklo. „Jak jste zjistil kde 'bydlím'?" „Jak jsi přišla na nesprávnou odpověď?" Nikdy m...