Viszonylag korán ébredtünk a hosszas beszélgetés után és annak ellenére, hogy Draco egész nap az ágyban kívánt lenni, nem engedhettem neki. A Malfoy kúriához tartozó udvar hatalmas volt, és tele volt hóval. Egyszerűen nem hagyhattam, hogy úgy teljen el a nap, hogy nem játszunk a hóba kisgyerekek módjára.
-Mr. Malfoy. – nyújtottam a kezem Draco felé, aki morcosan nézett vissza rám. – Kérem kövessen az udvarra. – mosolyogtam rá és már kezdett kicsit melegem lenni, hiszen én teljes harci díszben álltam a szobában és vártam őt, aki még mindig az ágyban döglött.
- Na és mi lenne, ha előbb az én kívánságaim válnának valóra? – kérdezte és azonnal elkapta a kezemet, hogy magára rántson, vissza az ágyba. Finoman csókolgatni kezdte a nyakamat, mire az eddiginél is melegebb lett a szobában. – Minek csomagoltad be magad ennyire te nő? – nyögött fel türelmetlenül, mire elnevettem magam.
- Mert hógolyózásra készültem, nem pedig rád. – mondtam, mire elkezdett kihámozni a ruháimból. A földre dobta a pulóvereimet, és a nadrágomat, majd hirtelen megállt és hitetlenkedve nézett rám.
- Ez most komoly? Rajtad két harisnya van? – dobta hátra magát az ágyon. – Feladom. – forgatta meg a szemét, mire újra elnevettem magam és felálltam az ágyról. Lassan elkezdtem levenni magamról a maradék ruháimat és Draco mellé dobtam a harisnyáimat és a melltartómat.
- Ezt már szeretem.- könyökölt fel az ágyon és beleharapott az alsó ajkába. Éreztem, hogy elönti arcomat a pír és közelebb léptem hozzá. Draco megfogta a kezemet és behúzott az ágyba, majd finoman magára fektetett és elkezdte simogatni csupasz hátamat. Én közben apró csókokat leheltem a nyakára és a mellkasára. Finoman harapdálni és szívogatni kezdtem a bőrét minden egyes csókom után. Draco erősen belemarkolt a fenekembe, majd lehúzta rólam a bugyimat is. Amikor az utolsó ruhadarabom is a földre került elindultam a testén lefelé, továbbra is a bőrét szívogatva.
- Emeld fel a csípőd. – mondtam neki és amint teljesítette kérésemet, lehúztam róla az alsóját. Draco élesen beszívta a levegőt és ujjait a hajamba akasztotta. Csókolgatni kezdtem a belső combját, maóajd finoman ott is kiszívtam a bőrét, amikor a fiú megfogta a tarkómat és feljebb húzott.
- Ülj belém. – mondta egyszerűen és megcsókolt. Nyelvével bejutást kért a számba és végigsimított a nyelvemen. Finoman beleharaptam az alsó ajkába, mire ő felmordult és rácsapott a fenekemre. Éreztem a gyűrűje hideg érintését, ahogy belemélyedt a bőrömbe. Halkan belenyögtem a szájába, amikor megéreztem ujjait a csiklómon. Hátranyúltam és elhelyezkedtem, majd Draco legnagyobb döbbenetére beleültem hatalmas péniszébe. A fiú egy hangos nyögéssel jelezte elégedettségét, és egyik kezét a csípőmre szorította, míg másikkal továbbra is a csiklómat ingerelte. Lassan mozogni kezdtem rajta, miközben egyik kezemmel hátranyúltam és a combján támasztottam magam. Draco szemei fennakadtak és minden mozdulatom után halk nyögés hagyta el a száját.
- Hogy lehetsz ennyire szűk te jó ég. Annyira jól csinálod. – nyögte, nekem pedig pillangók ébredtek a hasamban és elöntött a forróság a szavaitól. Imádom amikor ilyeneket mond nekem és most is úgy éreztem menten el tudnék élvezni a szavaitól. Gyorsítottam a tempón, ahogy egyre fokozódott bennem is a gyönyör és a másik kezemmel is hátra nyúltam, hogy finoman Draco golyóit kezdjem kényeztetni. A fiú összerándult az érintésemtől, majd egy hangos nyögéssel jelezte, hogy tetszik neki amit csinálok.
Hirtelen a hátamhoz nyúlt mind a két kezével és közelebb rántotta a felő testemet az ővéhez, hogy meg tudjon csókolni. Közben átvette az irányítást is, és hihetetlen tempóban kezdett mozogni bennem, miközben egymás szájába lihegtünk. Az agyam teljesen elhomályosult és semmi másra nem tudtam gondolni, csak a bennem növekvő feszültségre.
-Draco... El fogok élvezni... - nyögtem, mire erősebben kezdett mozogni és a fenekembe markolva tartott, miközben remegve elértem a gyönyört, majd nem sokkal később ő is elélvezett. Legördültem a fiúról és továbbra is remegő lábakkal néztem, ahogy mosolyogva figyel engem.
- Most már mehetünk hógolyózni. – nevetett rám és nyomott egy puszit az arcomra.
Egy kis pihenés után mind a ketten felöltöztünk és kézen fogva indultunk le az udvarra, ahol hihetetlen látvány fogadott minket.
-Meglepetés!- kiáltották az ismerős arcok. Maeve, Nicholas, Blaise és Pansy mosolyogva álltak a havas udvaron, mindannyian eszkimóként beöltözve.
- Hát ti meg mit kerestek itt? – kiáltottam és már rohantam is, hogy megöleljem őket. Mindannyian szorosan zártak a karjaikba, majd Draco felé fordultak. A fiúk és Pansy lepacsiztak vele, de Maeve megint a szokásos Maeve volt és örömkiáltások közepette vetette magát Draco karjaiba. A fiú először segítségkérően pislogott rám, de egy kis idő után halványan elmosolyodott és magához szorította a lányt. Mosolyogva figyeltem az eseményeket, amíg hirtelen fejbe nem talált egy hatalmas hógolyó.
- Ezt még megbánod! – üvöltöttem Blaise felé, aki nevetve készült egy újabb csapásra. Mindannyian bevetettük a legjobb hógolyó gyúró taktikánkat és háborúba kezdtünk. Varázslattal és mugli erőkkel próbáltuk legyőzni egymást, de egy idő után feltönően csak én lettem támadva.
- Mi van már, miért engem támad mindenki? – nevettem, miközben Blaise felé dobtam egy hatalmas hógolyót. A dobásom eltalálta a hasát, mire a fiú ördögi mosollyal kezdett dobálni.
- Ezt azért kapod, mert mindig bajba kevered magad. – dobott meg Draco.
- És mindig a szívbajt hozod ránk. – kiáltotta Maeve miközben lábon talált.
- És mert sosem tudod befogni azt a nagy szádat! – kapcsolódott be Nicholas és Blaise egyszerre, mire feladtam a támadást és fedezéket kerestem. A sikítás és a nevetés keveredett, miközben próbáltam elbújni előlük de semmi esélyem nem volt.
- Jól van, jól van! Megadom magam! – kiáltottam és felemeltem a két kezemet. A többiek ördögien pillantottak egymásra és szaladni kezdtek felém. Azonnal futni kezdtem de a hatalmas hóban szinte esélyem sem volt kitérni előlük és végül Pansy rám vetődött és leterített a hóba. A többiek körém álltak én pedig a legártatlanabb és legkönyörgőbb tekintetemmel próbáltam megúszni a rám váró dolgokat.
- Fogd be az orrod. – tanácsolta Draco, majd Blaise és Nicholas segítségével felkapott és a három fiú belehajított egy hatalmas hókupacba. Prüszkölve másztam ki a hótengerből és csípőre tett kézzel meredtem rájuk.
- Ti aztán igazán hálátlan barátok vagytok. – nevettem el magam és kimásztam a hóból.
- Én szóltam, hogy fogd be az orrod. – paskolta meg a vállam Draco, mire kinyújtottam rá a nyelvemet.
- Mit szólnátok egy forrócsokoládéhoz? – kérdeztem a többieket, akik mind lelkesen bólogattak.
- Az nekem is jól esne. – szólalt meg egy hang mindannyiunk döbbenetére. Még hátra sem fordultam, de láttam, hogy Draco arcáról lefagy a mosoly és teljesen elfehéredik ahogy megfordul. Először fel sem fogtam mi történik és hogy miért komorult el mindenki, aztán én is hátra néztem. És akkor megláttam a gyönyörű lányt, hosszú, sötét hajjal, elegáns ruhákban és széles mosollyal az arcán.
YOU ARE READING
Sötét szerelem
FanfictionRosalie Blackwood egy igencsak ígéretes fiatal boszorkány, Morgan le Fay leszármazottja. Legjobb barátja a bátyja, Jonathan, aki Rosieval ellentétben 11 éves kora óta a Roxfortba jár. Rosie az ötödik évében iratkozik át a mindenki által jól ismert...