Draco a szobámban

3.2K 95 1
                                    

Az alkohol vészesen gyorsan fogyott én pedig hamar azon kaptam magam, hogy egyedüli talpon maradó vagyok. Mindenki más elérte a tűrőhatárát és kiterült a földön, vagy egy ágyban. Lassan felálltam és mivel a két szobatársam itt szundított a földön, úgy döntöttem átmegyek az üres hálónkba és kiélvezem az utolsó egyedül töltött estémet. Körbe pillantottam a szobában és úgy döntöttem levelet írok Draconak, hogy elmondjam neki mennyire hiányzik és milyen jó lenne ha most itt lenne. Mivel a bagolyházba nem tudtam kimenni, így magamhoz kellett varázsolnom Hajnalt, aki kissé meglepetten vette tudomásul az éjszakai műszak gondolatát, de elröppent a levelemmel. Nem számítottam válaszra, szóval egy nagy sóhaj után kimentem a fürdőbe letusolni és inni egy kis vizet, majd visszatérve a szobába lerúgtam magamról a melegítőmet és pólóban készültem bebújni az ágyba.

-Még mindig ellenállhatatlan vagy a ruháimban. – szólalt meg egy hang a sötétben. Rémesen nagyot ugrottam és egy halk sikoly is elhagyta a számat, mire feldolgozta az agyam, hogy Draco van velem.

- Morgana szerelmére Draco! Azt hittem itt halok meg! – kaptam a szívemhez, mire a fiú egy játékos mosollyal az arcán közelebb lépett. – Mit keresel itt? – kérdeztem, megfogva a kezeit, miközben elvesztem csodálatos szemeiben.

- Levelet írtál és én jöttem. – válaszolta felvont szemöldökkel, mintha annyira egyértelmű lenne. Finoman megsimította az arcomat, majd kezét a tarkómra futtatta és magához húzott.

– Jesszus, de hiányoztál már. – nyögtem a szájába, mire ő elhúzódott és önelégült mosollyal nézett rám.

-Rosalie Amelia Blackwood. Csak nem nélkülem ittál? – kérdezte tekintetét az enyémbe fúrva.

- Hupsz. – nevettem el magam de a mosoly hamar lefagyott az arcomról, mert a fiú belemarkolt a fenekembe, majd erősen rácsapott.

- Azt hiszem, ezért meg kell hogy büntesselek. – suttogta a fülemhez hajolva, mire a pillangók felébredtek a gyomromban és ismerős forróság járta át a testem.

- Nagy baj ha élvezem a büntetéseidet? – haraptam az ajkamba, majd a fiúhoz simultam és megcsókoltam. Draco megragadta a hajamat és hátra rántotta a fejem.

- Rémesen szexi vagy, de akkor is én irányítok. – suttogta a számba, mire elmosolyodtam és az italtól felbátorodva beleharaptam a fiú alsó ajkába.

- Értem főnök. – csókoltam végig az arcát. A fiú megragadta a kezeimet és a hátam mögé fogta egy kezével, míg a másik kezét a torkomra szorította.

- Hívj így még egyszer és nem fogsz tudni járni holnap. – komolyodott el, de szemében ott volt a játékosság. Hihetetlenül szexi volt, ahogy a fekete inge megfeszült az izmain, kék szemeit pedig elöntötte a vágy. A fiú közelebb hajolt hozzám és ajkainkat már csak pár centi választotta el, amikor szájáról a szemébe néztem.

- Rendben. – komolyodtam el én is. – Főnök. – Draconak több se kellett és máris éhesen csapott le ajkaimra, miközben egyre hátrébb tolt. Hirtelen elengedte a kezeimet és az ágyra lökött én pedig már éppen feljebb toltam volna magam a párnák felé, amikor elkapta combjaimat és visszahúzott. Draco lassan kigombolta ingét, miközben én izmos kezét bámultam megbabonázva, amin jól láthatóak az erek. Ujján még mindig ott volt a tőlem kapott gyűrű. Draco végig engem figyelt míg ledobta magáról az inget és a lábaim közé térdelt. Lehúzta rólam a bugyimat, továbbra is tartva a szemkontaktust és felhúzta a szoknyámat.

- Ma nem lesz némító bűbáj, szóval halknak kell lenned szerelmem. – mosolyodott el és csókolgatni kezdte a combjaim belső felét, egyre közelebb érve a lábaim közötti forrósághoz. Éreztem magamon Draco leheletét, ahogy a várakozással ingerel, majd hirtelen belém nyalt. Testemet végigjárta az elektromosság és egy halk nyögés mellett hátravetettem a fejem. Draco egyik kezével a combomat markolta, másikkal pedig a csípőmet szorította, miközben nyelvével köröket írt le a legérzékenyebb pontom körül.

- Draco... - nyögtem, mire a fiú szívogatni kezdte a csiklómat, majd hevesebb tempóban nyalni kezdett. Minden egyes mozdulatától egyre inkább megfeszült a testem és agyamat elöntötte a köd. Belemarkoltam tökéletes szőke hajába és kicsit közelebb húztam magamhoz. A lélegzetem egyre gyorsabb lett, ahogy az érzések fokozódtak bennem. A szőke fiú lenyűgözően nézett ki a lábaim között, ahogy váltakozó tempóban izgatott tovább. Nyelvét fel és le mozgatta érezve, hogy közel járok a csúcshoz, amikor egyik ujját belém dugta és mozgatni kezdte bennem, folyamatosan ingerelve a G-pontomat. Hátravetettem a fejem és már nem tudtam parancsolni a hangerőmnek. Egyre sűrűbben és hangosabban nyögtem fel, Draco pedig jelezte, hogy emeljem fel a lábaimat, hogy jobban hozzám tudjon férni. A kezem még mindig a hajába volt csavarodva, amikor a fiú elszakadt tőlem, hogy gyorsan némító bűbájt mondjon a szobára, majd eszméletlen tempóra kapcsolt.

- Draco el fogok... Élvezni. – nyögtem hangosan, ő pedig még egy úját belém dugta és nyelvével fel-le mozogva kényeztetett. A nevét sikoltozva élveztem el, de a fiú nem hagyott pihenőt. Letolta a nadrágját, felfedve ezzel hatalmas férfiasságát és felém magasodott.

- Mássz feljebb. – mondta, de én megráztam a fejem, és felültem. Felnéztem a fiúra, aki hatalmasra nyílt szemekkel figyelte minden mozdulatomat. Halványan elmosolyodtam, majd számba vettem a fejmagasságban lévő péniszét és kényeztetni kezdtem. Draco egy hangos nyögéssel reagált a cselekedetre, és a hajamba túrt egyik kezével, míg másikkal az ágyoszlopénak támaszkodott.

- Rose... - nyögte miközben lassan végignyaltam a kezemben lévő szerszámát, az elejétől a végéig, kifejezett figyelmet fordítva a legérzékenyebb pontjára. Amennyit csak tudtam számba vettem őt, és ahova nem ért el a szám, ott kezemmel segítettem, majd lassan és ingerlően mozogni kezdtem. Draco vágyakozva nyögött fel és lecsukta a szemét. Kezével nyomást gyakorolt a fejemre, beállítva a tempót, miközben éreztem, hogy lélegzetvételei egyenletlenné és sűrűbbé válnak.

- Olyan gyönyörű vagy így. – nézett le rám tátott szájjal, és nyögött egyet. – Már attól el tudnék élvezni, hogy így látlak. – suttogta szapora lélegzetvételei között. Felnéztem rá, de egy pillanatra sem lassítottam. Találkozott a tekintetem a fiúéval, mire lábai remegni kezdtek.

- Ahh igen.. Nézz a szemembe. – nyögte, és éreztem, hogy teste egyre jobban megfeszül. Gyorsítottam a tempón és igyekeztem többet bevenni a hatalmas méretéből, mire Draco teste megfeszült és a nevemet kiáltva élvezett a számba. A fiú lihegve nézett le rám és végigsimított az ajkaimon, majd lehajolt és egy csókot nyomott a homlokomra.

- Szeretném még sikítani a nevedet. – mosolyodtam el, mire Draco szemében újra megjelent a pajkos csillogás.

- Tudod te mennyire ellenállhatatlan vagy? Így beszélsz és viselkedsz, miközben ártatlanul pillogsz rám? – nevette el magát, de több se kellett neki, máris felém mászott, miközben feljebb toltam magam az ágyon. Draco egy pillanatnyi habozás nélkül hatolt belém, mire egy döbbent kiáltás hagyta el a számat, de azonnal elöntött a forróság. A fiú a nyakába emelte a lábaimat és egyik kezével azokba kapaszkodott, míg másikkal ingerelni kezdte a még mindig érzékeny csiklómat. Felnyögtem az érzéstől és belemarkoltam az izmos combjába bal kezemmel, a másikkal pedig a számat fogtam be, hogy elnyomjak egy hangos nyögést. A fiú elrántotta a kezemet és erősebben és gyorsabban kezdett mozogni.

- Hallani akarom minden sóhajod és nyögésed. – suttogta csukott szemmel és maga is halkan nyögött az élvezetek miatt. Tudom, hogy mennyire szereti ha belemarkolok és nyomokat is hagyok a bőrén a körmeimmel, így most is halkan felnyögött, amikor combjába mélyesztettem körmeimet. Egyre növekedett bennem a feszültség és éreztem, hogy a lábaim remegni kezdenek Draco nyakában, aki továbbra is csiklómat ingerelte egyik kezével, majd nem sokkal később egyszerre élveztünk el.

Kimerülten pihegtem Draco karjaiban, miközben a combomat simogatta én pedig arcát szemléltem.

-Miért bámulsz? – kérdezte.

- Csak úgy. Mert szeretlek. – kuncogtam kislányosan, ő pedig nyomott egy csókot a fejem tetejére.

- Én is szeretlek Angyalom. – mondta és mind a ketten álomba merültünk.

Sötét szerelemOnde histórias criam vida. Descubra agora