Narcissa titka

2.4K 90 1
                                    

Másnap reggel meztelenül ébredtünk egymás karjaiban. A reggeli nap élesen sütött be a szobába, aminek hatására Draco és az én hajam is szinte vakítóan fénylett.

-Jó reggelt szerelmem. – ölelt magához a fiú és simogatni kezdte a combomat. Finoman megcsókoltam az arcát, de abban a pillanatban el is nevettem magam, ahogy megéreztem a kezét a lábaim között.

- Nem volt elég a tegnap este, Kedvesem? – kérdeztem kisimítva egy kósza tincset a homlokából.

- Belőled sosem elég. – mondta és egy gyors mozdulattal felém kerekedett. Az álmos, mély szexi hangjának nem tudtam nemet mondani, így őszintén nem is akartam. Nyaka köré fontam a karjaimat és halkan felnyögtem, amikor Draco elkezdte a nyakamat csókolgatni. Nyelvével édesen ingerelte a bőrömet, miközben lehelete enyhén csiklandozott. Egyik kezével a mellemet kezdte masszírozni, majd egy hirtelen mozdulattal teljes méretét belém tolta. Egy döbbent nyögés hagyta el a számat, de a kezdeti szorító érzés azonnal alább hagyott. Draco őrjítően lassú tempóval mozgott bennem, de az én testemben egyre fokozódott az elektromosság érzése.

- Ahh Draco... - nyögtem. – Erősebben. – mondtam, és belemélyesztettem körmeimet a hátába. A fiú halkan felnyögött és mélyen belém tolta magát, majd gyorsított a tempón. Az egyik lábamat a nyakába emelte és a kezével ingerelni kezdte a csiklómat. Ki voltam merülve a tegnapi számlálhatatlan gyönyörtől, és úgy éreztem menten felrobbanok. Draco minden mozdulatával elérte a G-pontomat, hihetetlen élvezeteket nyújtva ezzel, miközben folyamatosan ingerelt ujjával is. Hátravetettem a fejem és már nem tudtam tovább kontrollálni a hangomat. Draco egyre gyorsabban ostromozta a testemet, míg végül egymás nevét kiáltva élveztünk el.

- Nagyon szeretlek. – mondtam neki és megcsókoltam.

- Én is szeretlek Hercegnő. – válaszolta, majd egy gyors tusolás után lementünk reggelizni.

Hihetetlen érzés volt a napokat Dracoval tölteni. Olyan volt az egész, mint egy tündérmese. Napközben mindenféle hobbit űztünk, mint a rajzolás, olvasás, kviddics vagy éppen a főzőleckék vétele a házi manóinktól. Esténként társasjátékokat játszottunk és betegre nevettük magunkat. Néha bekapcsoltuk a tévét is, hogy mugli filmeket nézzünk, ami amúgy meglepően jó mulatság volt. Rengeteg romantikus filmet néztünk és bár Draco mindegyikre azt mondta, hogy szar volt, néhány filmnél nála is felfedeztem, hogy könnyes szemmel néz vissza a képernyőre. Persze sokszor veszekedtünk is, tányérokat dobáltunk, vagy éppen varázslattal próbáltunk borsot törni a másik orra alá, de sosem tartott sokáig a mosolyszünet. Általában egy heves szex mindent a helyére tett és őszintén élveztem, hogy tele vagyok kék-zöld foltokkal utána.

Fred és George minden nap küldtek levelet és én is majdnem minden nap írtam nekik a velem történtekről. Az üzletüket lassan nekik is be kell zárni, hiszen az emberek a nagy félelemtől egyre kevesebbszer jönnek és kezd veszteséges lenni a biznisz. Biztosítottam őket, hogy az újranyitás során mindenben segíteni fogok nekik, majd megbeszéltük, hogy a karácsonyi szünetben Dracoval elutazunk hozzájuk ünnepelni.

Maeve és a többiek is írtak pár levelet. Az iskolában továbbra is rémes állapotok uralkodtak és a Carrow testvérek hihetetlenül felbőszültek, amikor megtudták, hogy Piton haza engedett. Azóta mindenkit kétszer annyira büntetnek és a legtöbben már csak a közösségi szobákban mernek megszólalni.

A hetek iszonyatos gyorsasággal teltek és már leesett az első hó is, amikor a dolgok bonyolódni kezdtek. Dracot egyre sűrűbben hívta haza az apja megbeszélésekre, míg végül egy nap kijelentette, hogy haza kell kötöznie. Mind a ketten éreztük, hogy a félve várt háború lassan a kezdetét veszi és egyre nagyobb nyomással gondoltunk a jövőre.

Sötét szerelemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang